Οκτώβριο το τραμ πάει και στη Βούλα

Οκτώβριο το τραμ πάει και στη Βούλα

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη Βούλα ακούστηκε χθες το καμπανάκι του Τραμ το οποίο εκτέλεσε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο προς τον νέο τερματικό σταθμό «Ασκληπιείο Βούλας».

Η άφιξη του Τραμ στη Βούλα σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της διαδρομής του μέσου προς τα νότια προάστια συνδέοντας πλέον την παραλιακή ζώνη με το κέντρο της Αθήνας και στη συνέχεια με τον Πειραιά, σε περίπτωση φυσικά που το σχέδιο της επέκτασης προς το λιμάνι πάρει σάρκα και οστά.

Αρχές Οκτωβρίου

Η εμπορική λειτουργία του Τραμ προς τη Βούλα είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου και αναμένεται να προσθέσει περίπου 2.500 επιβάτες στους 60.000 που μετρά ημερησίως το μέσο. Πέραν των κατοίκων, η επέκταση εξυπηρετεί και το νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας, την Ακτή Βούλας (Ακτή Α΄ Αλιπέδου), τουριστικές υποδομές, το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης ΠΙΚΠΑ Βούλας. Από το νέο τερματικό σταθμό (Ασκληπιείο Βούλας) η διαδρομή προς τον Αγιο Κοσμά υπολογίζεται ότι θα διαρκεί 20 λεπτά, προς το Π. Φάληρο 29 λεπτά, προς Νέα Σμύρνη 36 λεπτά και προς την Καλλιθέα 39 λεπτά.

Το κόστος κατασκευής του διπλού τροχιόδρομου συνολικού μήκους 670 μέτρων μαζί με τα συμπληρωματικά έργα που εκτελέστηκαν στην περιοχή ανέρχεται σε 11 εκατομμύρια ευρώ. Το 50% του προϋπολογισμού του έργου αφορούσε τα συμπληρωματικά έργα τα οποία περιλαμβάνουν την αντιπλημμυρική θωράκιση της ευρύτερης περιοχής της Γλυφάδας, την πεζοδρόμηση της οδού Αγγέλου Μεταξά και τις δενδροφυτεύσεις. Κατά μήκος των έργων φυτεύτηκαν περισσότερα από 150 νέα δέντρα και 450 θάμνοι, ενώ στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τραμ Α.Ε. πραγματοποιήθηκαν συμπληρωματικά έργα προς όφελος του ΠΙΚΠΑ (ειδικές αποβάθρες) για την εξυπηρέτηση των μετακινήσεων των παιδιών με το Τραμ, που θα γίνονται κατόπιν συνεννόησης.

Κατά την κατασκευή της επέκτασης υιοθετήθηκε, για τα σημεία όπου ο τροχιόδρομος διασχίζει την παραλιακή λεωφόρο, η μέθοδος της ταχείας προκατασκευής η οποία επέτρεψε την ολοκλήρωση του έργου στο σημείο μέσα σε τρεις μόλις νύχτες αντί των δύο και πλέον μηνών που θα απαιτούνταν με την παραδοσιακή μέθοδο. Η ίδια μέθοδος πρόκειται να αξιοποιηθεί και κατά την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή