Επιβαρυντικό παράγοντα στην επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος αποτελούν τα περίπου 30.000 παρανόμως σταθμευμένα οχήματα, καθημερινώς στους δρόμους της Αθήνας, στα οποία προστίθενται μάλιστα και τα εκατοντάδες, εγκαταλειμμένα ΙΧ, επισήμανε χθες ο υπουργός Μεταφορών – Επικοινωνιών Κ. Χατζηδάκης. Στο κεφάλαιο αντιμετώπισης της εκτεταμένης παρανομίας, ο δήμος Αθηναίων πάσχει σοβαρά όπως παραδέχτηκε κατά τη χθεσινή ημερίδα του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων ο αντιδήμαρχος Αθηναίων Χρόνης Ακριτίδης. Ο λόγος; δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση που να δρα αποτρεπτικά. Ενώ το πρώτο διάστημα εφαρμογής του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης οι Αθηναίοι φαίνεται ότι είχαν πειθαρχήσει, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι υπάρχει πλέον μία «χαλάρωση». Συγκεκριμένα έως τον Αύγουστο «κόβονταν» 400 κλήσεις ημερησίως, μέσος όρος που τον Σεπτέμβριο εκτοξεύτηκε στις 700 κλήσεις ημερησίως επισήμανε ο κ. Ακριτίδης. Για την αποτελεσματικότητα του μέτρου απαραίτητη είναι η διεξαγωγή τουλάχιστον 2.300 ελέγχων την ώρα, σύμφωνα με την εκτίμηση του ίδιου. Παράλληλα η επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναμένεται τον Φεβρουάριο οπότε και θα προστεθούν 5.500 νέες θέσεις στάθμευσης στους Αμπελόκηπους (γύρω από το Μέγαρο Μουσικής και την Αμερικανική Πρεσβεία) η πλειονότητα των οποίων αναμένεται να χαρακτηριστούν ως θέσεις μόνιμων κατοίκων.
5.500 νέες θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης
54" χρόνος ανάγνωσης