Αν ανεβούμε, θα υπάρξει πρόβλημα;

Αν ανεβούμε, θα υπάρξει πρόβλημα;

2' 13" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μείωση της τάξης του 10% -15% καταγράφει τις τελευταίες εβδομάδες ο αριθμός των τουριστών που ανεβαίνει στα κόκκινα διώροφα λεωφορεία που πραγματοποιούν διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας, σύμφωνα με όσα λέει στην «Κ» η διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας City Sightseeing, κ. Αθηνά Παπαρέσκου – Χινκς. «Οταν το Σύνταγμα, από όπου επιβιβάζεται το 80% των τουριστών, είναι κλειστό, πώς να έρθουν; Ή τα Προπύλαια ή το Πολυτεχνείο (Μουσείο); Το πιο ανησυχητικό είναι ότι μετά τα γεγονότα του περασμένου μήνα, μας ρωτούν αν είναι ασφαλές να κάνουν τον γύρο της Αθήνας». Ακριβώς γι’ αυτό, τα λεωφορεία που πρωτοβγήκαν στους δρόμους της Αθήνας τον Νοέμβριο του 2008… ακολουθούν άλλο μονοπάτι, εναλλακτικές διαδρομές και παρακάμψεις για να φθάσουν στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Για τα υπόλοιπα, απλώς αλλάζει το πρόγραμμα, αφού μπορεί τελικά να κάνουν τη μισή από τη διαδρομή, που συνήθως διαρκεί μιάμιση ώρα, ωστόσο δεν «κόβουν» μισό εισιτήριο. Ως αντιστάθμισμα, «τους πηγαίνουμε βόλτα στην παραλιακή για παγωτό ή στο Ολυμπιακό Στάδιο για να δουν τις εγκαταστάσεις», εξηγεί στην «Κ» ένας από τους εισπράκτορες των λεωφορείων. Και συμπληρώνει: «Τον τελευταίο καιρό, που το κέντρο είναι συχνά κλειστό, μέχρι και με εισιτήρια για το Μετρό χρειάστηκε να προμηθεύσουμε ορισμένους τουρίστες ώστε να μπορέσουν να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο τους».

Η 60χρονη Σου Κάρτερ και ο 59χρονος σύζυγός της Γκάρι, δικηγόρος και δημόσιος υπάλληλος αντίστοιχα, δεν σκέφθηκαν να διακόψουν την κρουαζιέρα τους σε Κρήτη, Ρόδο, Σάμο, Δήλο, Μύκονο, Σκιάθο, παρά το γεγονός ότι στην Ελλάδα έφθασαν την παραμονή μεγάλης πορείας. Επέστρεψαν στην Αγγλία αφού ολοκλήρωσαν τις διακοπές τους κι έχοντας αποκομίσει θετικές εντυπώσεις. «Η πραγματική εικόνα είναι πολύ καλύτερη από εκείνη που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ», είπε στην «Κ» η κ. Κάρτερ. Αντίθετα, οι 38χρονοι Βραζιλιάνοι Πατρίσια και Αντριάνο Σαντόρι, αν και προς στιγμήν σκέφθηκαν να ακυρώσουν το ταξίδι τους, πραγματοποίησαν τελικά «τον δεύτερο μήνα του μέλιτος».

Την επιβατική κίνηση των κόκκινων λεωφορείων έχει επηρεάσει και η δραστηριοποίηση δεύτερης εταιρείας που από τα τέλη Απριλίου κυκλοφορεί τρία κόκκινα ανοιχτού τύπου λεωφορεία στην πρωτεύουσα (www. athensopenbus. com). Τα εν Ελλάδι γραφεία της ξένης εταιρείας γίνονται καθημερινά αποδέκτες σωρείας παραπόνων από τουρίστες που ξεκινούν την ξενάγηση με το ένα λεωφορείο, σε κάποιο σημείο μπερδεύονται από την ομοιότητα και επιβιβάζονται στο «άλλο», όπου τους ζητείται να πληρώσουν ξανά εισιτήριο. H εταιρεία Somaco Α. Ε., νόμιμος εκπρόσωπος της αγγλικής μητρικής City Sightseeing Ltd στην Ελλάδα, έχει καταθέσει αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα και προσωρινή διαταγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών κατά της εταιρείας «Μαρινάκης ΑΞΕΤΕ». «Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση από την Κρήτη και κάναμε μια μεγάλη επένδυση σε δύσκολους καιρούς. Οποιοσδήποτε μπορεί να υποστηρίζει ό, τι θέλει και όπως θέλει», είπε σε επικοινωνία της «Κ» με την εταιρεία ο νόμιμος εκπρόσωπός της κ. Κώστας Μαρινάκης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή