ΣΥΝΤΟΜΑ

4' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Δεκτή η αίτηση εργαζομένων Αlter

Δεκτή έκανε το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας την αίτηση πτώχευσης που είχαν καταθέσει 206 εργαζόμενοι του Τηλεοπτικού Σταθμού Alter αντιδρώντας στη μη καταβολή των δεδουλευμένων τους. Υπενθυμίζεται πως το Alter είχε υπαχθεί από τον Ιούλιο του 2011 στις ευνοϊκές ρυθμίσεις του νόμου περί υπαγωγής στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα (απαγόρευση κατασχέσεων κ.λπ.). Το δικαστήριο ορίζει ως ημερομηνία παύσεως πληρωμών την 1/1/2012, διορίζει σύνδικο πτώχευσης τον δικηγόρο Ευάγγελο Κ. Μπέη και διατάσσει τη σφράγιση της περιουσίας της εταιρείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει την πρόθεση να υποβάλει έφεση κατά της απόφασης ώστε η υπόθεση να κριθεί σε δεύτερο βαθμό. Εφόσον η υπόθεση τελεσιδικήσει, η εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης την άδεια λειτουργίας και εκπομπής της συχνότητας του καναλιού ώστε να διατεθεί με τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος.

ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ

Προσφυγή κατά Π.Δ. του σχεδίου «Αθηνά»

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν 15 μέλη του διδακτικού, ειδικού διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού, καθώς και διοικητικού προσωπικού του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών και ζητούν να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικό και παράνομο το Προεδρικό Διάταγμα 85/2013 με το οποίο στο πλαίσιο του σχεδίου «Αθηνά» για την αναδιάρθρωση των ΑΕΙ και των ΤΕΙ, ανασυγκροτήθηκαν οι Σχολές του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι το επίμαχο διάταγμα παραβιάζει τη συνταγματικά προστατευόμενη διοικητική αυτοτέλεια των ΑΕΙ, ενώ επισημαίνουν ότι είναι αντίθετο στον νόμο 4009/2011, καθώς διπλασιάζει τη διοικητική δομή του ΑΕΙ, δημιουργεί σοβαρά κτιριολογικά -χωροταξικά προβλήματα, ενώ αυξάνεται ο αριθμός των σπουδαστών και εκπαιδευτικών.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Αναζητούνται πόροι από Ε.Ε. για τον Ε65

Τρόπους για την άμεση χρηματοδότηση (και) του Ε65 με επιπλέον ευρωπαϊκά κονδύλια αναζητά το υπουργείο Υποδομών. Σύμφωνα με απάντηση του υπουργού Μιχ. Χρυσοχοΐδη σε επερώτηση βουλευτή, σήμερα «γίνεται επαναδιαπραγμάτευση με τις δανείστριες τράπεζες για την εξεύρεση χρηματοοικονομικού σχεδίου υλοποίησης του έργου», καθώς και «συνεννοήσεις και όλες οι απαραίτητες μελέτες και αιτήσεις για την ένταξη και χρηματοδότηση του έργου μέσω του ΕΣΠΑ, ώστε να υπάρξει άμεση χρηματοδότηση του έργου με επιπλέον ευρωπαϊκά κονδύλια». Οσο για το πότε θα κατατεθούν προς αναθεώρηση οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων «παγωμένων» οδικών αξόνων στη Βουλή, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι «οι σχετικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη και υπολογίζεται να ολοκληρωθούν πολύ σύντομα».

ΠΩΛΗΣΗ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΕΥΑΘ

Αντίθετη δηλώνει η ΔΗΜΑΡ

Την αντίθεσή της στην πώληση της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ εξέφρασε χθες η ΔΗΜΑΡ. Οπως εκτιμά, η κυβέρνηση οφείλει να ανακόψει τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης και να διεκδικήσει την απένταξή τους από το ΤΑΙΠΕΔ. «Οι δηλώσεις των αρμόδιων επιτρόπων, Μισέλ Μπαρνιέ και Ολι Ρεν, ότι η ιδιωτικοποίηση του πόσιμου νερού δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις της Ε.Ε., δημιουργούν νέα δεδομένα που πρέπει να αξιοποιηθούν. H ΔΗΜΑΡ σταθερά επιμένει ότι το νερό είναι δημόσιο αγαθό και έτσι πρέπει να παραμείνει. Η αναβάθμιση της λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ είναι απαραίτητη, αλλά μπορεί και πρέπει να γίνει χωρίς την ιδιωτικοποίησή τους», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή της.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Αποζημίωση προς «Ολυμπιακό Μετρό»

Συνεχίζει να αυξάνεται το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό της Αθήνας… δέκα χρόνια μετά την ολοκλήρωσή της. Η Αττικό Μετρό ενέκρινε χθες την καταβολή αποζημίωσης ύψους 1,6 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία «Ολυμπιακό Μετρό» για διαφορές του παρελθόντος, ενώ απροσδιόριστος αριθμός οικονομικών αιτημάτων δεν έχει ακόμα εκδικαστεί. Σύμφωνα με την απόφαση, το ποσό των 1,6 εκατ. ευρώ κατακυρώθηκε στην «Ολυμπιακό Μετρό» με δικαστική απόφαση, ενώ η εταιρεία διεκδίκησε και την καταβολή τόκων, αίτημα που δεν έγινε αποδεκτό. «Υπάρχουν ακόμα πολλά οικονομικά αιτήματα του κατασκευαστή προς εκδίκαση. Το συγκεκριμένο αφορούσε κάποιες μελέτες για το τμήμα Σύνταγμα – Μοναστηράκι», εξηγεί στην «Κ» ο γενικός διευθυντής της Αττικό Μετρό, κ. Παν. Παπαχλιμίτζος. «Η μεγάλη καθυστέρηση οφείλεται στην καθυστέρηση της εκδίκασης των διαφορών από τη Δικαιοσύνη». Το βασικό έργο του μετρό (Εθνική Αμυνα – Κεραμεικός και Σεπόλια – Δάφνη) ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1992. Τα πρώτα δύο τμήματα, Σύνταγμα – Εθνική Αμυνα και Σεπόλια – Σύνταγμα τέθηκαν σε λειτουργία τον Ιανουάριο του 2000 και ακολούθησαν το τμήμα Σύνταγμα – Δάφνη τον Νοέμβριο του 2000 και Σύνταγμα – Μοναστηράκι τον Απρίλιο του 2003. Το κόστος της βασικής γραμμής ήταν 2,1 δισ. (χωρίς τα οικονομικά αιτήματα του κατασκευαστή που ικανοποιήθηκαν τα επόμενα χρόνια).

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΣΚΙ ΣΤΗΝ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ

Αντιδράσεις από Ορνιθολογική

Παράδειγμα καταστρατήγησης της περιβαλλοντικής νομοθεσίας χαρακτηρίζει η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία τη διοργάνωση πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος θαλάσσιου σκι στην Παμβώτιδα. Οπως επισημαίνει η οργάνωση, οι εργασίες για την προετοιμασία της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκαν εντός της προστατευόμενης περιοχής και συγκεκριμένα μέσα στο ενδιαίτημα που φιλοξενεί παγκοσμίως απειλούμενα είδη, με προσχηματικές άδειες. «Οι διάφορες μεθοδεύσεις για την κατάφωρη παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, οι απειλές κατά όσων υπερασπίζουν το δημόσιο συμφέρον και τη δημόσια υγεία, καθώς και οι εξαγγελίες των τοπικών αρχόντων για την επαναφορά από το χρονοντούλαπο της ιστορίας φαραωνικών έργων, όπως η δημιουργία κωπηλατοδρομίων και γηπέδων γκολφ στις περιοδικά κατακλυζόμενες υγρολιβαδικές εκτάσεις της Παμβώτιδας, δεν αφορά ένα τοπικό πρόβλημα, αλλά αποτελούν προηγούμενο για όλες τις λίμνες της χώρας και τις προστατευόμενες περιοχές», καταλήγει η περιβαλλοντική οργάνωση.

ΔΥΟ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ

Μετέφεραν μεγάλη ποσότητα κάνναβης

Δύο άνδρες, ηλικίας 51 και 32 ετών, συνελήφθησαν προχθές το απόγευμα για κατοχή και μεταφορά πολύ μεγάλης ποσότητας κάνναβης (832,515 κιλών) στην Ηλεία, με σκοπό τη διακίνηση και εμπορία. Οι ίδιες κατηγορίες βαρύνουν άγνωστο αριθμό συνεργών τους, οι οποίοι αναζητούνται. Αστυνομικοί είχαν βρει προχθές τα ξημερώματα, στην παραλία Ανάληψης του Κάστρου Κυλλήνης, πενήντα έξι δέματα, τα οποία περιείχαν πεντακόσια πενήντα έξι πακέτα με αποξηραμένη κάνναβη συνολικού βάρους 832,515 κιλών. Τα δέματα είχαν μεταφερθεί εκεί με σκάφος. Σε κοντινή απόσταση βρέθηκε ένα εγκαταλελειμμένο Ι.Χ. επιβατηγό αυτοκίνητο, το όποιο είχε χρησιμοποιηθεί από τους δράστες για τη μετάβασή τους στον χώρο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή