H ΟΛΜΕ επιχειρεί να φτιάξει μέτωπο κατά της αξιολόγησης

H ΟΛΜΕ επιχειρεί να φτιάξει μέτωπο κατά της αξιολόγησης

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ΟΛΜΕ δεν θέλει να αξιολογηθούν οι καθηγητές, από τους οποίους ζητεί να μπλοκάρουν τη σχετική διαδικασία στα σχολεία! Μάλιστα εντυπωσιάζει ότι η ΟΛΜΕ δίνει στους συλλόγους διδασκόντων πρότυπο πρακτικού για τη συνεδρίαση στην οποία θα αποφασίσουν ότι «ο Σύλλογος Διδασκόντων του… Γυμνασίου / ΓΕΛ / ΕΠΑΛ / ΕΠΑΣ δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων»! Επίσης, επιχειρεί για μία ακόμη φορά (το επεδίωξε χωρίς επιτυχία στην περσινή απεργία της εν μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και κατά την έναρξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς) να συμπαρασύρει τους μαθητές και τους γονείς σε κινητοποιήσεις υπέρ των θέσεών της.

Ειδικότερα, μια νέα κόντρα με το υπουργείο Παιδείας και, κατ’ επέκταση, με τα εκατομμύρια γονείς, που δεν κατανοούν γιατί το έργο των εκπαιδευτικών πρέπει να παραμένει χωρίς αξιολόγηση την ίδια στιγμή που όλοι γνωρίζουν τα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης, ανοίγει η ΟΛΜΕ. Αντιδρά στην αξιολόγηση, εκτιμώντας ότι για τα προβλήματα του ελληνικού σχολείου ευθύνη έχει μόνο το κράτος και η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης και ότι η ευθύνη δεν επιμερίζεται και στους εκπαιδευτικούς. Μάλιστα, η ΟΛΜΕ ζητεί τα 3,5 εκατ. ευρώ που θα «ξοδευτούν», όπως λέει, για την εφαρμογή της αξιολόγησης, να δοθούν στην εκπαίδευση. Υπό τη μορφή επιδόματος;

Πιο συγκεκριμένα, τις επόμενες ημέρες πρόκειται να γενικευθεί η διαδικασία αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών της χώρας, όπως ορίζει σχετική εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας. Η ΟΛΜΕ χθες δήλωσε την αντίθεσή της στην αυτοαξιολόγηση την σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, χαρακτηρίζοντας τη διαδικασία «αντιδραστικό θεσμό». «Θεωρούμε ότι με την αξιολόγηση και με τις σημερινές συνθήκες, της καπιταλιστικής κρίσης και της αποδόμησης και διαφοροποίησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, αφού η αξιολόγηση επιχειρεί να μεταφέρει τα ταξικά αποτελέσματα της πολιτικής της Ε.Ε. – επιχειρήσεων – κυβέρνησης στον μαθητή, τον εκπαιδευτικό, τον γονιό, τη σχολική μονάδα» αναφέρει μεταξύ άλλων η ΟΛΜΕ. «Εκτιμούμε ότι διαμέσου των διαφόρων αξιολογήσεων η Ε.Ε., το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν να δημιουργήσουν τις νέες “δεξαμενές” κινητικότητας – απόλυσης και να καθηλώσουν μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του» προσθέτει.

Πρόταση για απεργία

Η ομοσπονδία ζητεί από τους καθηγητές να μπλοκάρουν την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, καθώς και τα σεμινάρια για την αξιολόγηση. Επίσης ζητεί τη διαγραφή από τις ΕΛΜΕ των περιφερειακών διευθυντών, των διευθυντών εκπαίδευσης και των σχολικών συμβούλων που θα εμπλακούν στην αξιολόγηση. Τέλος, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πρότεινε στις ΕΛΜΕ απεργία την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, ημέρα που εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή της ΟΛΜΕ κατά της διαθεσιμότητας 1.850 εκπαιδευτικών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή