Ηλεκτρονικά 80 συναλλαγές με τον Δήμο Αθηναίων

Ηλεκτρονικά 80 συναλλαγές με τον Δήμο Αθηναίων

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αιτήματα για ογδόντα λειτουργίες – παροχές του Δήμου Αθηναίων θα μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά οι πολίτες, οι οποίοι στη συνέχεια θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν από τον υπολογιστή τους την πορεία του αιτήματός τους. Ηλεκτρονικά μπορούν επίσης οι πιστοποιημένοι χρήστες να πληρώνουν τις κλήσεις τους. Παράλληλα, ο δήμος προσφέρει απευθείας πρόσβαση στα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού on line και διαδικτυακή ενημέρωση για τις άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ο Δήμος Αθηναίων ήδη έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά 15 διαγωνισμούς για προμήθειες, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και καλύτερες τιμές.

Ηλεκτρονικά και εντός ολίγων ημερών και μέσω εφαρμογής smart phone, οι πολίτες θα μπορούν να γνωστοποιούν στον δήμο προβλήματα της πόλης όπως την έλλειψη φωτισμού.

Μια νέα ηλεκτρονική σελίδα στην εξυπηρέτηση του πολίτη ανοίγει ο Δήμος Αθηναίων με την εφαρμογή του προγράμματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης το οποίο, όπως επεσήμανε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από τη ΔΑΕΜ (εταιρεία μηχανοργάνωσης) και τη Διεύθυνση Πληροφορικής του δήμου «χωρίς να δαπανηθεί ούτε ένα ευρώ». Κατά την παρουσίαση των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων των υπηρεσιών του δήμου, ο κ. Καμίνης τόνισε ότι «η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αποτελεί μια αυθεντική πολιτική πράξη και έχει ένα βαθύτατα δημοκρατικό περιεχόμενο». Και εξήγησε ότι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και πληροφορίες που παρέχονται δίνουν τη δυνατότητα στον πολίτη να ελέγχει τον δήμο, ενώ παράλληλα δεν έρχεται σε άμεση επαφή με αυτόν που διεκπεραιώνει το αίτημά του.

Διακίνηση εγγράφων

Με το νέο σύστημα τα έγγραφα μεταξύ των υπηρεσιών του δήμου στο εξής θα διακινούνται ηλεκτρονικά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι πολίτες δεν θα είναι αναγκασμένοι να πηγαινοέρχονται από όροφο σε όροφο για να προσκομίσουν δικαιολογητικά που ο δήμος έχει στην κατοχή του. Η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσει στον δήμο 200.000 ευρώ τον χρόνο που ξοδεύονταν για μελάνι και χαρτί. «Στόχος είναι μέσα στην επόμενη τετραετία όλα τα έγγραφα του δήμου να διακινούνται ηλεκτρονικά» τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου, Θόδωρος Λιβάνιος. «Ετσι θα παρακολουθείται καλύτερα ο διοικητικός φόρτος κάθε υπηρεσίας, ενώ θα αξιολογούνται και οι υπηρεσίες προς τον πολίτη» πρόσθεσε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή