ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλεοπτική καμπάνια για κορωνοϊό

tileoptiki-kampania-gia-koronoio-561093589

Από τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει η νέα εκστρατεία ενημέρωσης της κυβέρνησης με στόχο τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού και θα αφορά σε αυτή τη φάση αποκλειστικά τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, όπως ανακοίνωσε στη Βουλή ο κ. Στ. Πέτσας, προσδιορίζοντας το κόστος στα 2 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και αμοιβής του αναδόχου.

«Η πρώτη εκστρατεία “Μένουμε σπίτι και Μένουμε ασφαλείς”, κατά το πρώτο κύμα, όπως αποδείχθηκε έσωσε κυριολεκτικά ζωές. Η ενημέρωση σώζει ζωές. Η διαδικασία θα προχωρήσει με ταχύτητα και διαφάνεια», υπογράμμισε, εξηγώντας τον σκοπό της προωθούμενης νομοθετικής ρύθμισης, που προβλέπει τη δυνατότητα ανάθεσης υπηρεσιών ενημέρωσης των πολιτών για την προστασία της δημόσιας υγείας, μέσω διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση διαγωνισμού, εφόσον δεν μπορούν να τηρηθούν οι προβλεπόμενες προθεσμίες.

Αποκρούοντας τη σφοδρή κριτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης περί προκλητικής αδιαφάνειας και «νέας λίστας Πέτσα» με στόχο τη χειραγώγηση των ΜΜΕ, τόνισε πως ο συνδυασμός μετάδοσης δωρεάν κοινωνικών μηνυμάτων με μία επαγγελματική οπτικοποιημένη καμπάνια σε μέσα εθνικής εμβέλειας, εκτιμάται ως η αποτελεσματικότερη μέθοδος αντιμετώπισης του επικίνδυνου εφησυχασμού της κοινωνίας. Σημείωσε, δε, ότι ανάλογη πρακτική υποδεικνύουν η Ευρ. Επιτροπή και η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων. «Πάτε να σώσετε χρήματα από τους πολίτες, που χτυπήθηκαν βάναυσα, ενώ ταυτόχρονα μοιράζετε απλόχερα εκατομμύρια στα ΜΜΕ», σχολίασε αιχμηρά η Κ. Παπανάτσιου (ΣΥΡΙΖΑ), κατά τη συζήτηση του ν/σ του υπ. Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πλημμυροπαθών στην αρμόδια επιτροπή, ενώ υιοθέτηση συγκεκριμένων κριτηρίων, ζήτησε ο Β. Κεγκέρογλου (ΚΙΝΑΛ).