Με καθυστερήσεις η ενσωμάτωση ΚΤΕΛ στο αστικό δίκτυο

Με καθυστερήσεις η ενσωμάτωση ΚΤΕΛ στο αστικό δίκτυο

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Προβλήματα παρατηρούνται τις πρώτες ημέρες σύμπραξης των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΑ, καθώς δεν κατέστη ακόμα εφικτή η πιστή τήρηση του προγράμματος δρομολογίων. Παρά το γεγονός ότι την προηγούμενη εβδομάδα αποδόθηκαν στα ΚΤΕΛ οι γραμμές 504 (Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Αννα) και 740 (Θρακομακεδόνες – Δεκελείας – Κηφισιά) και μεταφέρθηκαν λεωφορεία των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) σε κεντρικές γραμμές της πόλης με υψηλή επιβατική κίνηση, η β΄ φάση ενίσχυσης του στόλου των λεωφορείων φαίνεται πως κινείται σε… ανώμαλο δρόμο. Ειδικότερα, είχε προγραμματιστεί η έναρξη της β΄ φάσης την περασμένη Δευτέρα με τη δρομολόγηση ΚΤΕΛ στις γραμμές 123 (Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια), 323 (Αγ. Νικόλαος – Αγ. Κυριακή – Βραυρώνα), 326 (Στ. Κάντζας – Σπάτα – Αρτεμις), 310 (Μαραθώνας – Νέα Μάκρη – Ραφήνα) και 330 (Κορωπί – Αγ. Μαρίνα). Ωστόσο, ΚΤΕΛ ανέλαβαν αστικό συγκοινωνιακό έργο τελικώς μόνο στις γραμμές 122 (Ελληνικό – Σαρωνίδα) και 171 (Ελληνικό – Βάρκιζα). Οι έως τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για σταδιακή ενσωμάτωση των υπόλοιπων ΚΤΕΛ ενδεχομένως και εντός της εβδομάδας στα δρομολόγια που είχαν ήδη ανακοινωθεί (123, 323, 326, 310 και 330).

Η καθυστέρηση στην ενσωμάτωσή τους στο αστικό δίκτυο σχετίζεται με τη μη ετοιμότητα ορισμένων ΚΤΕΛ να στείλουν οχήματα και οδηγούς, καθώς η διαδικασία επισπεύσθηκε την τελευταία στιγμή, καθώς και με δυσλειτουργίες στον προγραμματισμό των δρομολογίων από πλευράς ΟΑΣΑ. Περίπου 30 λεωφορεία ΚΤΕΛ που εντάχθηκαν σε περιφερειακές γραμμές βρίσκονται ήδη στους δρόμους της Αττικής, ενώ συνολικά την περασμένη Δευτέρα βγήκαν στους δρόμους 1.070 λεωφορεία των ΟΣΥ και 30 των ΚΤΕΛ. Στόχος είναι η μείωση του συνωστισμού στις στάσεις, αλλά και μέσα στα λεωφορεία, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως σημεία αυξημένης μετάδοσης του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις νέες γραμμές θα δρομολογηθούν λεωφορεία με συστήματα χρήσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματικής, καθώς όσα έχουν ήδη ενσωματωθεί δεν διαθέτουν τα παραπάνω συστήματα. Ετσι, για τις γραμμές που παραχωρούνται στα ΚΤΕΛ και μέχρι την εγκατάσταση των οθονών και των ακυρωτικών μηχανημάτων δεν θα είναι διαθέσιμη, προσωρινά, η real-time πληροφόρηση. Ωστόσο, οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τυχόν μεταβολές από το πληροφοριακό κέντρο (11185) και την ιστοσελίδα του οργανισμού www.oasa.gr.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή