Επιχειρηματική σπίθα στη νέα γενιά

Επιχειρηματική σπίθα στη νέα γενιά

2' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το δεύτερο κύμα της πανδημίας και ο εκ νέου περιορισμός κυκλοφορίας αλλάζουν πολλά πράγματα στον τρόπο ζωής μας, κλιμακώνοντας τα άγχη και μεγεθύνοντας τις υπάρχουσες ανησυχίες για κάθε δημογραφική ομάδα. Η πρόσφατη έρευνα της διαΝΕΟσις, η οποία χαρτογράφησε τις προκλήσεις που βιώνουν οι Ελληνες την εποχή της COVID-19, ανέδειξε πως το 73% των νέων βιώνει περισσότερη αβεβαιότητα για το μέλλον από ό,τι ένιωθε πριν από την πανδημία. Στο επίκεντρο της ανησυχίας αυτής είναι φυσικά η αγορά εργασίας, η οποία μεταβάλλεται συνεχώς και για πολλούς νέους παραμένει αποκομμένη από τη ζωή τους – πόσο μάλλον εν καιρώ εγκλεισμού και κοινωνικής αποστασιοποίησης. 

Την απάντηση στην πρόκληση αυτή φιλοδοξεί να δώσει ο εξαιρετικά επιτυχημένος θεσμός των Business Days, ο οποίος θεσπίστηκε επισήμως το 2013 και μετράει μέχρι σήμερα τη συμμετοχή 4.000 νέων. Για όγδοη συνεχή χρονιά –και για πρώτη φορά διαδικτυακά– τα Business Days οργανώνουν εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών, αποφοίτων πανεπιστημίων και νέων επαγγελματιών μέχρι 30 ετών σε κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η φιλοσοφία του θεσμού είναι απλή: να αφαιρέσει το «πέπλο μυστηρίου» που συχνά καλύπτει τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και να δημιουργήσει γέφυρες ανάμεσα στους φιλόδοξους νέους και στα ίδια τα στελέχη των επιχειρήσεων για τις οποίες ενδιαφέρονται, ώστε να απαντήσουν άμεσα στα ερωτήματά τους.

Τα Business Days αποτελούν έμπνευση και εγχείρημα του ακούραστου, πρώην καθηγητή της ΑΣΟΕΕ, Ιορδάνη Λαδόπουλου, ο οποίος από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 μέχρι σήμερα έχει αφοσιωθεί στο να φέρνει σε άμεση επαφή φοιτητές και αποφοίτους με τον κόσμο των επιχειρήσεων και να μεταδίδει την επιχειρηματική σπίθα στη νέα γενιά.

Μέχρι και πέρυσι οι επισκέψεις γίνονταν διά ζώσης, ωστόσο φέτος, λόγω της πανδημίας, αυτό δεν είναι εφικτό. Φυσικά, ο κ. Λαδόπουλος και η ομάδα των Business Days δεν το έβαλαν κάτω, προσαρμόζοντας τον θεσμό στη νέα πραγματικότητα και οργανώνοντας πλέον τις επισκέψεις διαδικτυακά. Ετσι, από τις 2 έως τις 8 Δεκεμβρίου, 25 κορυφαίες εταιρείες θα ανοίξουν τις ψηφιακές πόρτες τους για να υποδεχθούν νέους μέσα από μια σειρά παρουσιάσεων και άλλων διαδραστικών διαδικτυακών δράσεων. Οι συμμετέχοντες θα συνομιλήσουν με ανώτατα στελέχη των εταιρειών –πολλές φορές με τον ίδιο τον διευθύνοντα ή τη διευθύνουσα σύμβουλο–, θα ενημερωθούν για το πώς λειτουργούν τα διάφορα τμήματα της εταιρείας και θα μάθουν τα προσόντα που αναζητεί η εταιρεία από τα μελλοντικά στελέχη της, καθώς και τα «μυστικά» για μια επιτυχημένη αίτηση και ένα ανταγωνιστικό βιογραφικό. 

Η διαδικτυακή μορφή των φετινών επισκέψεων μπορεί να είναι πρωτοφανής για τον θεσμό, ωστόσο δημιουργεί παράλληλα και παράπλευρα οφέλη, καθώς ο αριθμός των συμμετεχόντων σε μερικά από τα ψηφιακά Business Days δεν περιορίζεται πλέον από τις δυνατότητες του χώρου και μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 300 νέους. Οι εγγραφές για τους ενδιαφερομένους από 18 μέχρι 30 ετών είναι δωρεάν, πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα των Business Days και θα ολοκληρωθούν το βράδυ της Δευτέρας 16 Νοεμβρίου.

«Λιθαράκι»

«Οι νέοι μας αποφοιτούν χωρίς να γνωρίζουν επακριβώς τι ζητάει η αγορά εργασίας, και αυτό είναι λυπηρό. Ως αποτέλεσμα, αδυνατούν να προετοιμαστούν κατάλληλα βάσει των αναγκών και απαιτήσεων που έχουν οι επιχειρήσεις», αναφέρει στην «Κ» ο κ. Λαδόπουλος, προτού καταλήξει με αισιοδοξία στο όραμα του θεσμού: «Με τα Business Days, είτε διά ζώσης είτε ψηφιακά, βάζουμε ένα λιθαράκι στην προσπάθεια σύνδεσης πανεπιστημίων και επιχειρηματικού κόσμου, που θα έπρεπε να είναι ένας βασικός πυλώνας του εκπαιδευτικού μας συστήματος».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή