Εκπαιδευτικοί δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για τα παιδιά (εικόνες)

Εκπαιδευτικοί δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για τα παιδιά (εικόνες)

Δάσκαλοι και νηπιαγωγοί μάχονται να κρατήσουν ζωηρό το ενδιαφέρον των μαθητών στο σπίτι

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με ό,τι σύνεργα και ιδέες έχουν στη διάθεσή τους, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί προσπαθούν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στην κάμερα, σαν σκηνοθέτες και ηθοποιοί κορυφαίας θεατρικής ή τηλεοπτικής παραγωγής, ώστε να κρατήσουν ζωηρό το ενδιαφέρον των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα που παρακολουθούν από το σπίτι, και να προσπαθήσουν να τους διδάξουν και κάτι.

Από τις 16 Νοεμβρίου τα ιδιωτικά και από τις 18 Νοεμβρίου και τα δημόσια δημοτικά και νηπιαγωγεία υποχρεώθηκαν σε τηλεμαθήματα για δεύτερη φορά φέτος (μετά την άνοιξη), αφού είχαν προηγηθεί μία εβδομάδα νωρίτερα τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας.

Η τηλεκπαίδευση αποτελεί μια πρόσθετη δοκιμασία για δασκάλους, μαθητές αλλά και για το κράτος, σε μια κοινή προσπάθεια παραμερισμού των προβλημάτων που προξενούν τα μέτρα κατά του κορωνοϊού στην εκπαίδευση.

«Προσπαθούμε να τους κρατήσουμε όλους σε επαφή, τα παιδιά με τους δασκάλους τους και τα παιδιά μεταξύ τους,» λέει η Ιωάννα Καμπούρη, διευθύντρια νηπιαγωγείου στο Χαλάνδρι. «Επειδή δεν μπορεί να βγει κανείς έξω, χρησιμοποιούμε υλικά που τα παιδιά μπορούν να βρουν στο σπίτι ή γύρω από αυτό, όπως για να κάνουν κολάζ με φύλλα,» επισημαίνει.

Χαρακτηριστική η περίπτωση των νηπιαγωγών Αφροδίτης Τζεβελέκου και Σοφίας Γαλιώτου που με χάρη και ταλέντο προσφέρουν μέσω διαδικτύου παράσταση κουκλοθέατρου στους μαθητές του νηπιαγωγείου τους που μέχρι πρότινος πλημμύριζαν την τάξη τους με φωνές και παιχνίδι.

«Τίποτε δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη διδασκαλία στην τάξη,» παραδέχεται στο Associated Press η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. «Όμως η πανδημία δεν μπορεί να σταματά την εκπαίδευση. Συνεπώς έχουμε το καθήκον όλοι, το κράτος και η εκπαιδευτική κοινότητα, να εξασφαλίσουμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία συνοχίζεται όσο πιο ομαλά γίνεται,» τονίζει.

Φυσικά υπήρξαν και προβλήματα στη διαδικασία, είτε τεχνικής φύσεως τις πρώτες ημέρες με τη λειτουργία της πλατφόρμας, είτε περιορισμένη διαθεσιμότητα ροής δεδομένων λόγω γενικής υπερχρήσης της χωρητικότητας του ίντερνετ ανά σπίτι, συνοικία ή και περιφέρεια. Υπάρχουν βεβαίως και περιστατικά… συνωμοσίας των μαθητών, που συνεννούνται για φάρσες στους δασκάλους.

Πηγή: ΑΡ

Φωτογραφίες: AP Photo/Thanassis Stavrakis

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή