Πιο κοντά στο λιμάνι του Πειραιά το τραμ

Πιο κοντά στο λιμάνι του Πειραιά το τραμ

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eνα βήμα πιο κοντά στη λειτουργία της επέκτασης προς τον Πειραιά βρίσκεται το τραμ, το οποίο επαναλειτούργησε στο τμήμα Μπάτης – ΣΕΦ πριν από δύο ημέρες. Σημειώνεται ότι το μέσο είχε «ακρωτηριαστεί» από τον Μάρτιο του 2020 για τις εργασίες ανάπλασης του Φαληρικού Ορμου, που απαιτούσαν μεταξύ άλλων μετατόπιση της γραμμής στο εν λόγω τμήμα. 

Στο τμήμα της γραμμής Μπάτης – ΣΕΦ λειτουργούν αυτή τη στιγμή οι 10 από τις 11 στάσεις (Μπάτης, Φλοίσβος, Πάρκο Φλοίσβου, Τροκαντερό, Αγία Σκέπη, Δέλτα Φαλήρου, Καλλιθέα, Μοσχάτο, Ν. Φάληρο, ΣΕΦ) καθώς στις «Τζιτζιφιές» τα έργα πολιτικού μηχανικού αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 15 ημέρες. Στο μεταξύ, οι συρμοί θα διέρχονται από «Τζιτζιφιές» χωρίς στάση.

Χθες το δρομολόγιο του τραμ μεταξύ Μπάτη και ΣΕΦ εκτελέστηκε παρουσία του υπουργού Υποδομών Κ. Καραμανλή, του υφυπουργού Υποδομών Γ. Κεφαλογιάννη και του περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη. 

Ο κ. Καραμανλής επιβιβάστηκε στον σταθμό ΣΕΦ, σε έναν από τους νέους συρμούς του τραμ, που παρελήφθησαν στα τέλη Αυγούστου.

Ο σταθμός ΣΕΦ έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία, και ο κ. Καραμανλής κινήθηκε από το ΣΕΦ έως τη στάση Πικροδάφνη, όπου έχουν επίσης πραγματοποιηθεί έργα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου από την Περιφέρεια. «Ο σχεδιασμός μας για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών αρχίζει και βγαίνει στην πράξη. Το τραμ μπήκε ξανά στις ράγες από το Σύνταγμα προς το ΣΕΦ και τη Βούλα και έτσι όλο το παραλιακό μέτωπο συνδέεται και πάλι με το κέντρο της Αθήνας», δήλωσε σχετικά ο κ. Κεφαλογιάννης.

Μοναδική, αλλά σημαντική εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή αποτελεί η επέκταση του μέσου προς τον Πειραιά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η μερική κατεδάφιση του κτιρίου που είχε πιάσει φωτιά και βρίσκεται δίπλα στις γραμμές επί της Ομηρίδου Σκυλίτση, θα έχει ολοκληρωθεί εντός του τρέχοντος μηνός. Το πιθανότερο σενάριο είναι μέσα στον Φεβρουάριο να γίνουν και τα επίσημα εγκαίνια (και η εμπορική λειτουργία) για ένα έργο που έφτασε να έχει ιστορία 9 ετών. Η σύμβαση για την κατασκευή της μονής κυκλικής γραμμής των 5,4 χλμ. υπεγράφη το μακρινό 2013, με αρχικό στόχο τη λειτουργία δύο χρόνια αργότερα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή