Αθήνα: Απόλυτος προορισμός για την τουριστική αγορά

Αθήνα: Απόλυτος προορισμός για την τουριστική αγορά

2' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μεγάλο αναμένεται να είναι το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς για την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό την «επόμενη ημέρα». Το συγκεκριμένο γεγονός αναδείχθηκε στο 7ο Travel Trade Athens που πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Απριλίου διαδικτυακά λόγω της πανδημίας και στο οποίο συμμετείχαν 147 εκπρόσωποι από κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες.

Τα παραπάνω στοιχεία είναι ένας μικρός απολογισμός του φετινού Travel Trade Athens που πραγματοποιήθηκε, παρά τις μεγάλες δυσκολίες, από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ). Τα στοιχεία που παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε χθες, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών Γιάννης Παράσχης για την Αθήνα, αποδεικνύουν πόσο πολλά έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την προβολή και την προώθηση της Αθήνας ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού: το 2013 το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» υποδέχθηκε 12,5 εκατ. επιβάτες και η πόλη της Αθήνας 2,5 εκατ. επισκέπτες, ενώ το 2019 το αεροδρόμιο υποδέχθηκε 25,5 εκατ. επιβάτες και η Αθήνα είχε 6,7 εκατ. επισκέπτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος καθώς και η Aegean Airlines συνεργάζονται μέσω της σύμπραξης «This is Athens» με τον Δήμο Αθηναίων για την ανάδειξη της πόλης, μια συνεργασία που ξεκίνησε το 2016 λόγω της ανάγκης να στηριχθεί η πόλη στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.

«Το 2020 και το 2021 με την πανδημία ήταν και θα είναι εξαιρετικά δύσκολες χρονιές για όλα τα αστικά κέντρα και φυσικά και για την Αθήνα. Γι’ αυτό και είναι κρίσιμο να επιβεβαιώνουμε, παρά τη συγκυρία, τη δέσμευσή μας για κοινές, συντονισμένες ενέργειες που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχιος Βασιλάκης. Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης συνέδεσε την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος «Αθήνα» με τη βελτίωση των υποδομών και της καθημερινότητας των κατοίκων της πόλης. «Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας», σημείωσε. 

Στη διοργάνωση Travel Trade Athens φέτος συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή