Μετρό: Νέες επεκτάσεις προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό

Μετρό: Νέες επεκτάσεις προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό

Το Μετρό επεκτείνεται προς Δυτικά, Νότια και Βόρεια Πράστια - Οι νέοι σταθμοί

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «Αττικό Μετρό», Νικόλαος Κουρέτας, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021.

Ειδικότερα, όσον αφορά τη Γραμμή 4, που προ ημερών υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδί, σημείωσε ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής. Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 Αλσος Βεΐκου – Πετρούπολη, με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ, Γουδί – Μαρούσι – Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός – Υμηττός.

Διαβάστε ακόμη: Μπαίνει στις «ράγες» η γραμμή 4 του μετρό

Μετρό: Νέες επεκτάσεις προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό-1

Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022.

Επιπρόσθετα, η «Αττικό Μετρό», όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα – Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022.

Τέλος, μιλώντας για το ζήτημα των αρχαίων στον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας δήλωσε: «Δεν σχολιάζουμε ούτε κρίνουμε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης» και πρόσθεσε ότι: «Είμαστε η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει».

Διαβάστε ακόμη: Πλούσια αρχαιολογικά ευρήματα από την επέκταση του μετρό στον Πειραιά (φωτογραφίες)

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εάν δεν είχε γίνει το έργο Μετρό του Πειραιά, δεν θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» και αναφέρθηκε στις αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις αρχαιοτήτων από τον σταθμό Αγία Σοφία, καθώς και κατά τη διάρκεια των έργων στο Μετρό του Πειραιά και της Αθήνας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή