Νέα προγράμματα και Όμιλοι στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα

Νέα προγράμματα και Όμιλοι στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα

3' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ (Διευθύντρια Α’, Β΄, Γ΄ τάξεων Δημοτικού Εκπαιδευτηρίων Γείτονα)

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό είναι μια πρόκληση για μαθητές και γονείς. Χαρακτηρίζεται αφ΄ ενός από τον αποχωρισμό του παιδιού απ΄ τον μικρόκοσμο της οικογένειας και αφ΄ ετέρου από την ένταξή του στο ευρύτερο περιβάλλον της σχολικής κοινότητας. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή καθηκόντων και απαιτήσεων για το παιδί, το οποίο θα αρχίσει να αποκτά συστηματικές γνώσεις που σταδιακά θα γίνονται πολύπλοκες. Για πολλούς γονείς αποτελεί ένα ομιχλώδες τοπίο μέσα στο οποίο ερευνούν με οργάνωση και μεθοδικότητα και αναζητούν το κατάλληλο Δημοτικό Σχολείο λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της οικογένειας αλλά και του ίδιου του παιδιού.

Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα λειτουργώντας ως φάρος εμπλουτίζουμε τον βασικό κορμό των μαθημάτων στην Α΄ τάξη του Δημοτικού και προσφέρουμε νέα προγράμματα και Ομίλους γενικού ενδιαφέροντος που στόχο έχουν να διαμορφώσουν ένα περιβάλλον από ερεθίσματα και δυνατότητες επιλογών, που θα διεγείρουν τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την ευελιξία της σκέψης των παιδιών. Άλλωστε η ελεύθερη επιλογή προδιαθέτει θετικά προς τη μάθηση και βοηθά στην αποτελεσματικότερη αφομοίωση της ύλης. Οι Όμιλοι θα πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος. Ανάμεσα στα άλλα, τα παιδιά θα μπορούν να παρακολουθήσουν:

Περιβαλλοντική εκπαίδευση – Κηπουρική

Τα παιδιά γνωρίζουν και εξοικειώνονται με τους μηχανισμούς της φύσης αναπτύσσοντας φιλική στάση ζωής προς το περιβάλλον. Μέσα από βιωματικές δράσεις καλλιεργείται η ευαισθησία, η παρατηρητικότητα και η κριτική σκέψη των παιδιών σε βαθμό ώστε να μπορούν να υποδεικνύουν τρόπους αντιμετώπισης οικολογικών προβλημάτων.

Μαγειρική – Υγιεινή διατροφή

Τα παιδιά εισάγονται στην κουλτούρα της υγιεινής διατροφής από μικρή ηλικία. Μαθαίνουν βασικούς συνδυασμούς σε γεύσεις και τροφές, κατανοώντας τη σημασία της θρέψης μέσα από τη χαρά που δημιουργεί η μαγειρική. Βελτιώνουν τις λεπτές κινητικές δεξιότητες και τη συγκέντρωση και διδάσκονται την υπευθυνότητα και την υπομονή.

Παραμυθοϊστορίες- Δημιουργική γραφή

Τα παιδιά απολαμβάνουν παρέα με τις δασκάλες τους παραμυθοϊστορίες με ήρωες, πρίγκιπες, πριγκίπισσες, ιππότες, δράκους, πειρατές και κρυμμένους θησαυρούς. Εκφράζουν τα συναισθήματά τους, εμψυχώνονται και εμπνέονται. Με σύμμαχο τη δημιουργική τους φαντασία ξεκινούν ένα όμορφο και συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των παραμυθιών αλλά και της …συγγραφής τους.

Ταξίδια στον κόσμο

Τα παιδιά σαν μικροί ταξιδιώτες έχοντας στη «βαλίτσα» τους ενθουσιασμό, κέφι, περιέργεια και διάθεση για εξερεύνηση πραγματοποιούν ένα φανταστικό ταξίδι σε όλα τα μέρη του κόσμου. Ξεκινώντας από την Ευρώπη επισκέπτονται με αεροπλάνα, τρένα και πλοία όλες τις ηπείρους.

Καλλιτεχνικές δημιουργίες

Τα παιδιά μέσα από την τέχνη μαθαίνουν να καλλιεργούν και να εμπιστεύονται την αισθητική τους, να ενδυναμώνουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους κα να εκφράζονται δημιουργικά.

Οι εξερευνητές του διαστήματος

Τα παιδιά μέσα από «φεγγαρολουσμένες» παιγνιώδεις δραστηριότητες ανακαλύπτουν τη θέση τους στο σύμπαν. Ταξιδεύουν κάνοντας ελιγμούς ανάμεσα σε κομήτες κι αστεροειδείς, ανακαλύπτουν αστερισμούς και ιχνηλατούν τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στη Σελήνη.

Prime STEM

Τα παιδιά εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και τις τέχνες. Ως μικροί μηχανικοί μαθαίνουν να αναρωτιούνται τι συμβαίνει στη φύση και πώς λειτουργεί κάτι, κατασκευάζουν απλά μοντέλα και αναπτύσσουν πολύπλοκες λογικές σχετικά με τον κόσμο γύρω τους.

Λογοαθλήματα

Τα παιδιά μέσα από ευφάνταστες και παιγνιώδεις δραστηριότητες έρχονται σε επαφή με την τέχνη του λόγου. Καλλιεργούν τα εκφραστικά τους μέσα, τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, τη φαντασία και τη δημιουργική σκέψη τους. Οι μαθητές εκφράζονται, συνεργάζονται, σκέφτονται κριτικά και ακούν με προσοχή τις ιδέες όλων των μελών της ομάδας. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η καλλιέργεια δεξιοτήτων λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών και η κοινωνικοποίησή τους, η ενθάρρυνση της δημιουργικής συνεργασίας, η ενεργοποίηση της φαντασίας και της ευρηματικότητάς τους.

Στις μέρες μας οι ανάγκες των εργαζόμενων γονέων είναι πολλές και ποικίλες. Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα αφουγκράζονται την ανάγκη των γονέων για επιμήκυνση του χρόνου παραμονής των παιδιών στον χώρο του σχολείου μετά το τέλος του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος. Στην προσπάθειά μας να δώσουμε λύση στο πρόβλημα αυτό, παρέχουμε για τους μαθητές των μικρών τάξεων του Δημοτικού (Α΄, Β΄, Γ΄) δυνατότητα φύλαξης καθημερινά μεταξύ των ωρών 15:30-17:10. Σε έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο οι μικροί μαθητές θα μπορούν να απασχολούνται δημιουργικά με δραστηριότητες εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα και να συνδημιουργούν με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας αποπνέοντας ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης μέχρι την παραλαβή από τους γονείς τους.

Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα στη Βάρη, μαζί με τους γονείς αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και την ιδιοσυγκρασία κάθε παιδιού και διαμορφώνουμε τον κατάλληλο μικρόκοσμο μέσα στον οποίο θα διανύσει τα επόμενα χρόνια της ζωής του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή