Ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου και euro 6 θα μπαίνουν στον δακτύλιο

Ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου και euro 6 θα μπαίνουν στον δακτύλιο

1' 13" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με αντικείμενο τις λεπτομέρειες του νέου δακτυλίου που τίθεται σε ισχύ από τις 25 Οκτωβρίου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι αποφασίστηκε οι άδειες δακτυλίου που χορηγούνται από την Αστυνομία να μειωθούν κατά 50%, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι αυτές ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες.

Παράλληλα τα οχήματα που θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον δακτύλιο κάθε ημέρα είναι όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οχήματα φυσικού αερίου, τα υβριδικά, τα οχήματα με κινητήρα euro 6 (με την προϋπόθεση να εκπέμπουν κάτω από 100 – 120 γραμμάρια Co2) καθώς επίσης και όσα ΙΧ διαθέτουν εκ του κατασκευαστή κινητήρα υγραερίου, τα οποία όμως υπολογίζεται ότι είναι ελάχιστα στη χώρα. 

Ο συνολικός αριθμός των ΙΧ που κυκλοφορούν σήμερα στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατ. εκ των οποίων ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000 οχήματα στην Αθήνα. 

Έμφαση δόθηκε στο ζήτημα της τροφοδοσίας των καταστημάτων καθώς σήμερα αυτή επιτρέπεται κατά τις ώρες 7π.μ.-11π.μ., 2:30 μ.μ.-5 μ.μ. και 7μ.μ.-11μ.μ.. Η εισήγηση του υπουργείου Υποδομών θέλει την τροφοδοσία των καταστημάτων να πραγματοποιείται έως τις 8 το πρωί και μετά τις 9 το βράδυ. Θα υπάρχουν εξαιρέσεις σε διάρκεια μίας ώρας το μεσημέρι για μικρά φορτηγά που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα (πχ φάρμακα κ.α.). 

Παρόντες στη σύσκεψη υπό τον υπουργό Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο δήμαρχος Αθηναίων Κ. Μπακογιάννης, ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Προστασίας του Πολίτη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή