ΑΠΘ: Κακοποίηση και στρες οδηγούν τους φοιτητές στο Κέντρο Υποστήριξης – Εκατοντάδες ραντεβού τον μήνα

ΑΠΘ: Κακοποίηση και στρες οδηγούν τους φοιτητές στο Κέντρο Υποστήριξης – Εκατοντάδες ραντεβού τον μήνα

Φοιτητές και φοιτήτριες επικοινωνούν μέσω e-mail ή τηλεφώνου με το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης από δύο ψυχολόγους, οι οποίοι διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 15 περιστατικά.

1' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έμφυλη ή σεξουαλική βία, άγχος, στρες και προβλήματα καθημερινότητας είναι μερικά από τα τουλάχιστον 450 περιστατικά που καλούνται να διαχειριστούν σε μηνιαία βάση οι εξειδικευμένοι επιστήμονες του Κέντρου Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του thesstoday.gr, φοιτητές και φοιτήτριες επικοινωνούν μέσω e-mail ή τηλεφώνου με το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης από δύο ψυχολόγους, οι οποίοι διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 15 περιστατικά που αφορούν σεξουαλικές ή λεκτικές κακοποιήσεις, άγχους, στρες, οικογενειακές ή προσωπικές δυσκολίες.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, Δημήτρη Κωβαίο, οι ιθύνοντες του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος αφουγκραζόμενοι την ανάγκη για ψυχολογική υποστήριξη στην covid εποχή επιχειρούν να διαφυλάξουν την ψυχική υγεία των κάτι παραπάνω από 55.000 φοιτητών/φοιτητριών του ΑΠΘ.

«Όποιος φοιτητής έχει το οποιοδήποτε θέμα μπορεί να απευθύνεται στον θεσμό του Συνηγόρου του Φοιτητή μέσω ενός e-mail και μέσω ενός αριθμού (2310-999-888). Ο αριθμός λειτουργεί σε 24ωρη βάση και οι φοιτητές/φοιτήτριες μπορούν να ζητούν βοήθεια για οποιοδήποτε άλλο θέμα αντιμετωπίζουν και άμεσα θα έχουν ανταπόκριση από εξατομικευμένη ψυχολογική υποστήριξη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωβαίος.

Αποτύπωμα του έργου που παράγει το Κέντρο Υποστήριξης του ΑΠΘ είναι ακόμη και η βοήθεια σε φοιτήτριες/φοιτητές ΑμεΑ, με προβλήματα όρασης ή ακοής, με τη συνδρομή της υπηρεσίας φοιτητικής μέριμνας.

«Βοηθούμε μέσω εξειδικευμένων υπηρεσιών παιδιά που έχουν κινητικά προβλήματα και φροντίζουμε για τη μετακίνησή τους από το σπίτι τους προς το πανεπιστήμιο ή στο αμφιθέατρο. Επίσης έχουμε διερμηνείς για φοιτητές/φοιτήτριες με προβλήματα ακοής, ενώ ανάλογη βοήθεια λαμβάνουν και τα άτομα με προβλήματα όρασης», συμπλήρωσε ο αρμόδιος αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας.

Πηγή: thesstoday.gr

⇒ Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή