Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια

Οι προσωπικοί φωτογράφοι της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα μιλούν στην «Κ»

11' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Τι δουλειά έκανα στον Λευκό Οίκο για 8 χρόνια; Κατέγραφα τον χρόνο σε εικόνες για τις επόμενες γενιές», είχε δηλώσει ο πιο γνωστός προεδρικός φωτογράφος στον κόσμο, ο Πιτ Σόουζα, «σκιά» του Ομπάμα επί δύο θητείες. Στον φακό του έγινε ο δικός μας Μπαράκ, ένας τύπος (και) αστείος, τρυφερός, εργασιομανής, παιχνιδιάρης με τα σκυλιά του, να απολαμβάνει μια μπίρα με λυτή γραβάτα, να φλερτάρει κάθε τόσο τη Μισέλ, κανονικός άνθρωπος δηλαδή, σε βαθμό που πραγματοποιήθηκε ένα αληθινό θαύμα. Εκμηδενίστηκαν οι αποστάσεις ανάμεσα στον ισχυρότερο άνδρα του πλανήτη και στους πολίτες ανά την υφήλιο.

Από εκείνον τον «μαραθώνιο» κάλυψης, o φωτογράφος έλειψε μόνο μια μέρα για να κάνει κολονοσκόπηση. Αυτή άλλωστε είναι και η μοίρα όσων εργάζονται στα πολιτικά επιτελεία, να κρέμονται με μια κλωστή πάνω από την υπερκόπωση, η οποία όμως δεν σπάει τελικά ποτέ. Λες και το πάθος της προσωπικότητας για την οποία δουλεύουν να τους δίνει κάθε βράδυ ένα ολοκαίνουργιο προμηθεϊκό συκώτι που τους το τρώει το όρνιο της επόμενης μέρας.

Ο Θοδωρής Μανωλόπουλος, ο φωτογράφος της Προέδρου της Δημοκρατίας, είχε έναν ξερόβηχα που κάθε τόσο διέκοπτε την τηλεφωνική μας συνέντευξη: «Δεν είναι κόβιντ, είναι από το τσιγάρο», μου είπε μόνος του. «Ανάβω ένα, όποτε δεν τραβάω φωτογραφίες, και ίσα που προλαβαίνω να κάνω δυο τζούρες και το σβήνω. Ετσι τελειώνουν πακέτα ολόκληρα και με τον καπνό ακόμα στο στόμα ξαναπιάνω την κάμερα».

Και ο Αντρέα Μπονέτι, ο Ελβετός φωτογράφος του Αλέξη Τσίπρα, ξερόβηχε επίσης, αυτός μάλλον άρπαξε κρύωμα κάπου στην περιοδεία του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε Σάμο και Ικαρία την περασμένη εβδομάδα. Οσο για τον Δημήτρη Παπαμήτσο, που «ακολουθεί» τον πρωθυπουργό από το 2016 έως σήμερα, απείχε μόνο μια ημέρα γιατί είχε πάθει πνευμονία. Και οι τρεις τους είναι τόσο ταγμένοι στις δουλειές τους, που χρειάστηκαν πολλές αναβολές και τηλέφωνα για να ξεκλέψουν χρόνο και να μιλήσουμε.

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-1
Θοδωρής Μανωλόπουλος: Αισθάνομαι ότι οι εικόνες που τραβάω την Πρόεδρο θα μείνουν στην Ιστορία και εγώ πρέπει με τον δικό μου τρόπο να την προστατεύω πάντα από μια κακή λήψη. Φωτ. ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΜΥΡΙΛΛΑΣ 

Διαφορετικές διαδρομές

Οι αφετηρίες τους –προτού συναντηθούν στον κοινό παλμό του πολιτικού ενσταντανέ– ήταν πολύ διαφορετικές. Ο Αντρέα Μπονέτι ήρθε ως βιολόγος στην Ελλάδα για να φωτογραφίσει τα άγρια πτηνά στη Γιάλοβα το 1995 και έκτοτε έμεινε για πάντα στην πατρίδα μας. «Ηταν αστείο γιατί ακόμα και στη βάρκα που ήταν ο Τσίπρας, η Μονγκερίνι, ο Ζάεφ με τον φωτογράφο του και εγώ, πριν από την υπογραφή της Συνθήκης των Πρεσπών, όλοι κοιτούσαν τους ηγέτες και εμένα το βλέμμα μου πήγαινε στους καταπληκτικούς πελεκάνους και στους αργυροτσικνιάδες της λίμνης!» τονίζει. Είναι πραγματικά παθιασμένος με την ελληνική φύση, που της γύρισε την πλάτη προσωρινά, λέγοντας ναι στην πρόταση του Τσίπρα πριν την πρωθυπουργία. «Τώρα στην αντιπολίτευση έχω πιο πολύ χρόνο και κάνω μερικές φωτογραφίες στην ύπαιθρο», δηλώνει.

Ο Δημήτρης Παπαμήτσος, αντιθέτως, ήταν εξαρχής σε αυτόν τον χώρο και έχει γράψει πολλά μίλια στο «κοντέρ» του. Αρχισε να εργάζεται ως φωτορεπόρτερ το 1999 και ακολουθεί κατά πόδας τον Κυριάκο Μητσοτάκη από τότε που έγινε πρόεδρος της Ν.Δ., έξι χρόνια πριν. Εκτοτε έχουν αναπτύξει μια ιδιαίτερη χημεία και βέβαια εμπιστοσύνη. Ο βενιαμίν Θοδωρής Μανωλόπουλος είχε συνεργαστεί ενίοτε εντατικά και ενίοτε part time με τον Σταύρο Θεοδωράκη όσο υπήρχε το Ποτάμι, προτού «αναλάβει» την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Ελλάδα το 2020.

Ωστόσο υπάρχουν και πολλές επί της ουσίας διαφορές στον τρόπο που δουλεύουν. Η ΠτΔ και ο Αλέξης Τσίπρας ουδέποτε θέλησαν να καλύπτονται οι πιο χαλαρές στιγμές τους με την οικογένειά τους ή τους φίλους τους, ενώ πήρε ένα χρονικό διάστημα στον Κυριάκο Μητσοτάκη να συνηθίσει πως ο Παπαμήτσος θα είναι συνεχώς δίπλα του: «Εγώ είναι σαν να κάνω ένα ντοκιμαντέρ μακράς διαρκείας, να καταγράφω την ιστορία του ανθρώπου αλλά και της χώρας. Ξεκινάω να φωτογραφίζω το πρωί και τελειώνω το βράδυ. Σε μια εργάσιμη που δεν έχει βαρύ πρόγραμμα ο πρωθυπουργός φτάνω τις 500 φωτογραφίες, σε μια μέρα περιοδείας τις 2.500», λέει ο Παπαμήτσος. «Η δική μου φιλοσοφία είναι να βρίσκομαι στον χώρο αλλά να είμαι σαν αόρατος ώστε να τραβάω απρόσκοπτα τις φωτογραφίες μου. Βλέπω εικόνες, φως και κάδρα, την ώρα που ο πρωθυπουργός συναντά ή μιλάει με κάποιον».

Τελικά, πώς είναι από κοντά ο Μητσοτάκης, ο Τσίπρας και η Σακελλαροπούλου; Γνωρίζουμε τον πραγματικό χαρακτήρα τους ή αυτός κρύβεται κάτω από την πανοπλία της δημόσιας εμφάνισής τους; «Η ΠτΔ είναι ένας αυθεντικός και καλλιεργημένος άνθρωπος με πολλές ευαισθησίες. Στα προτερήματά της θα έλεγα ότι είναι ζεστή και προσηνής, κάτι που ξαφνιάζει πολύ ευχάριστα τον κόσμο που της μιλάει. Εχει αίσθηση καθήκοντος για τον εαυτό της και τους συνεργάτες της. Και εγώ από τη μεριά μου είμαι απαιτητικός και αυστηρός με τη δουλειά μου, οπότε συνεργαζόμαστε μια χαρά», τονίζει ο φωτογράφος της.

Ο Δημήτρης Παπαμήτσος προσθέτει: «Ο Μητσοτάκης είναι ένας πολύ ευαίσθητος, ήρεμος και ευγενικός άνθρωπος. Είναι πάντα ανοιχτός να ακούσει καινούργιες ιδέες και το πιο σημαντικό από όλα είναι η εμπιστοσύνη που έχει στους συνεργάτες του και ο σεβασμός που δείχνει σε όποιον έχει απέναντί του. Πέρα από αυτά που έχουν να κάνουν με τη συνεργασία μας, μου έχουν κάνει εντύπωση η μεθοδικότητά του, η ψυχραιμία που έδειξε σε όλες τις δύσκολες στιγμές των τελευταίων τριών ετών και το πόσο καλός μπαμπάς είναι».

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-2
Δημήτρης Παπαμήτσος: Ξεκινάω το πρωί και τελειώνω το βράδυ. Σε μια εργάσιμη που δεν έχει βαρύ πρόγραμμα ο πρωθυπουργός φτάνω τις 500 φωτογραφίες, σε μια μέρα περιοδείας τις 2.500. [ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ]

Αγκαλιές

«Είναι σαν να κάνω ένα ντοκιμαντέρ μακράς διαρκείας, να καταγράφω τη διαδρομή του ανθρώπου αλλά και της χώρας».

Ο Μπονέτι, με τη σειρά του, επισημαίνει: «Είμαι σίγουρος ότι ο Τσίπρας είναι ένας χαρακτήρας ειλικρινής και ζεστός. Οταν έρθει σε επαφή με τους απλούς ανθρώπους βγαίνουν αυτά τα συναισθήματα από την καρδιά του. Αντιθέτως για τον κ. Μητσοτάκη δεν είμαι σίγουρος πώς νιώθει όταν τον βλέπουμε να παίρνει αγκαλιά τον απλό κόσμο, όταν μιλάει με ανθρώπους του μεροκάματου. Οι αγκαλιές του δεν μοιάζουν με τις αγκαλιές του Τσίπρα, είναι πιο πολύ για να κερδίσει ψήφους νομίζω. Αυτό είναι μια προσωπική μου άποψη βέβαια και το τονίζω», συνεχίζει ο Ελβετός. «Δεν ξέρω προσωπικά τον κ. Μητσοτάκη, κρίνω από τα πλάνα και τις φωτογραφίες του».

Τελικά οι αριστεροί ή οι δεξιοί εναγκαλισμοί στους πολίτες είναι πιο αυθεντικοί; Ο Δημήτρης Παπαμήτσος απαντά: «Τις αγκαλιές του Τσίπρα δεν τις γνωρίζω αλλά για τον πρωθυπουργό μπορώ να πω ότι αγκαλιάζει όταν το νιώσει πραγματικά και αν δεν το νιώσει δεν είναι ο τύπος που θα το κάνει για την εικόνα του. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι τον συναντούν από κοντά του λένε πόσο διαφορετικός φαίνεται και αισθάνονται αμέσως πόσο αληθινός και ζεστός άνθρωπος είναι».

Και ο κόσμος τι τους λέει όταν τους συναντά; Ο Θοδωρής Μανωλόπουλος έχει γίνει πολλές φορές μάρτυρας της μεγάλης αγάπης που δείχνουν οι ακρίτες στην ΠτΔ. Αισθάνονται ότι η πρώτη πολίτης της χώρας ενσαρκώνει το ενδιαφέρον της πολιτείας για αυτούς και την καθημερινότητά τους. Η υποδοχή είναι πάντα καθολικά θερμή όπου και αν έχουν πάει έως τώρα, με έμφαση στα πιο μικρά και απομονωμένα μέρη, όπου πάντα την περιμένουν με μεγάλη ανυπομονησία και πολύπλευρη προετοιμασία για να την τιμήσουν όπως πρέπει. Στους αιρετούς ηγέτες βέβαια υπάρχουν πάντα περισσότερα σχόλια ή αιτήματα.

«Στον Τσίπρα λένε για την ακρίβεια στα τρόφιμα, το ρεύμα, τα φροντιστήρια των παιδιών τους και τα νοίκια. Νομίζω ότι το οικονομικό πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο όσο όταν ήταν στην εποχή των μνημονίων που ο κόσμος πάλευε να τα φέρει βόλτα. Είναι σαν να βγήκαμε από την κρίση και ξαναμπαίνουμε πάλι», επισημαίνει ο Αντρέα Μπονέτι. Ο Δημήτρης Παπαμήτσος συμπληρώνει: «Εάν έρθετε σε περιοδεία μαζί μας, το πρώτο που θα ακούσετε είναι ότι από κοντά είναι πιο ψηλός και κάποιες κυρίες σχολιάζουν ότι είναι και πιο όμορφος. Στα σημαντικά, όμως, οι πολίτες τού αναφέρουν προβλήματα της περιοχής τους και προβλήματα της καθημερινότητάς μας όπως η ακρίβεια και η ενεργειακή κρίση. Τους ακούει και οι συζητήσεις που κάνει μαζί τους είναι ουσιαστικές και όχι για τις κάμερες».

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-3
Αντρέα Μπονέτι: Ανέκαθεν ήμουν πολύ ενεργητικός άνθρωπος, οπότε μου ταιριάζει να έχω τόση αδρεναλίνη μέσα στη μέρα. Βέβαια, τώρα στην αντιπολίτευση έχω πιο πολύ χρόνο και κάνω μερικές φωτογραφίες στην ύπαιθρο.

Οι δύσκολες στιγμές

Λογικό είναι να αναρωτιέται κανείς ποιες ήταν οι εντονότερες ημέρες κοντά στους ηγέτες που φωτογραφίζουν συνεχώς. Ο Ελβετός φωτογράφος επιλέγει ως πιο δύσκολη στιγμή εκείνη τη δραματική εξοντωτική συνάντηση των 17 ωρών με τους ξένους ηγέτες και ως καλύτερες ώρες τις εικόνες που έχει τραβήξει τον Τσίπρα ανάμεσα στον κόσμο. Ο Δημήτρης Παπαμήτσος έχει τις δικές του all star λήψεις: «Από τις δύσκολες ήταν η κηδεία του πατέρα του στην Κρήτη. Η πιο ευχάριστη το βράδυ που πήρε τις εκλογές αλλά και όταν έγινε πρόεδρος του κόμματος. Πιο συγκινητική στιγμή για μένα ήταν η ομιλία του στο Κογκρέσο, όχι όταν την έβγαζε που είχα την ευθύνη της κάλυψης όσο αργότερα, όταν κατέβηκε από το βήμα και είχαμε όλοι την αίσθηση ότι έγραψε ιστορία». Ο Θοδωρής Μανωλόπουλος ξεχωρίζει το καταπληκτικό ταξίδι στην Κίναρο με τη μόνη κάτοικο του νησιού, την Κυρά Ρήνη, με την οποία πέρασε τα Χριστούγεννα η Πρόεδρος το 2020. Ενα εορταστικό γεύμα που έδωσε τεράστια χαρά σε μια γυναίκα που ζει μόνη στην ερημιά.

Τελικά ποιος έχει την πιο δύσκολη δουλειά από τους τρεις; Μήπως αυτός που δεν φωτογραφίζει άνδρες αλλά μια γυναίκα σε θέση κορυφής; «Οσο και να μην το παραδεχόμαστε, το κοινό παραμένει πιο αυστηρό με τις γυναίκες που είναι δημόσια πρόσωπα σε ανώτατες θέσεις της εξουσίας, ίσως διότι δεν υπάρχει εξοικείωση», λέει ο Μανωλόπουλος. «Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου θα συμβάλλει στο ζήτημα αυτό, με την παρουσία της. Αισθάνομαι ότι οι εικόνες που τραβάω την Πρόεδρο θα μείνουν στην ιστορία και εγώ πρέπει με τον δικό μου τρόπο να την προστατεύω πάντα από μια κακή λήψη».

Ο Δημήτρης Παπαμήτσος συμπληρώνει: «Ξεκάθαρα ναι, είναι πιο δύσκολη δουλειά για κάποιον που φωτογραφίζει γυναίκες. Αλλά είμαι πολύ αισιόδοξος ότι πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση και οι γυναίκες πολιτικοί δεν θα σχολιάζονται για την εμφάνιση και τις στυλιστικές τους επιλογές. Ηδη ο κόσμος αποδοκιμάζει τέτοιου είδους σχόλια. Και η δουλειά μας δεν είναι να βγάζουμε όμορφους πολιτικούς, αλλά οι φωτογραφίες μας να έχουν συναίσθημα και να αποτυπώνουν το γεγονός όπως έχει γίνει».

Η τελευταία ερώτηση είναι και η πιο αυτονόητη. Τι κάνει τους φωτογράφους σε τέτοια πόστα να αντέχουν, δίχως να έχουν πάντα το καρότο της εξουσίας ή της δόξας των πολιτικών; «Μα ότι φωτογραφίζεις έναν άνθρωπο και φωτογραφίζεις μαζί και την Ιστορία της χώρας. Είναι τιμή μου και προσπαθώ να το κάνω όσο πιο ευσυνείδητα μπορώ με θυσίες από την προσωπική μου ζωή. Η δουλειά αυτή είναι σαν πρωταθλητισμός υπό την έννοια ότι εξελίσσεσαι και εξασκείσαι να αντέχεις», λέει ο Παπαμήτσος, ενώ ο Μπονέτι επισημαίνει: «Μέχρι στιγμής δεν έχω σκεφτεί αν θα ήθελα να τα παρατήσω. Θα αναρωτηθείτε πώς ένας φωτογράφος φύσης είπε ναι σε μια τέτοια εργασία. Ανέκαθεν ήμουν πολύ ενεργητικός άνθρωπος, οπότε μου ταιριάζει να έχω τόση αδρεναλίνη μέσα στη μέρα. Ο νεαρότερος της παρέας, ο Θοδωρής Μανωλόπουλος, καταλήγει: «Με τον Σταύρο Θεοδωράκη γυρίσαμε την Ελλάδα τρεις φορές όταν τον φωτογράφιζα πέντε χρόνια. Με την Πρόεδρο το πρόγραμμα είναι πολύ έντονο. Η καθημερινότητα μπορεί να γίνει εξοντωτική. Βέβαια καμιά μέρα δεν είναι σαν την άλλη και τελικά είναι εθιστικό να καταγράφεις την ιστορία».

Ωραία, οι ίδιοι τα καταφέρνουν να ανταποκρίνονται σε αυτό το αβάσταχτο εργασιακό πρόγραμμα. Οι οικείοι τους όμως; Πώς τα βγάζουν πέρα με τις συνεχείς απουσίες από το σπίτι; «Η σύντροφός μου είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης θεάτρου, έχει τα δικά της ενδιαφέροντα και με στηρίζει. Εχουμε και μια κορούλα τεσσάρων ετών που θέλω να της αφιερώνω χρόνο τώρα που μεγαλώνει. Η κόρη μου ξέρει τον Αλέξη και τον αγαπά πολύ», λέει ο Μπονέτι. Κόρη έχει και ο Παπαμήτσος: «Η γυναίκα μου κάνει υπομονή. Η κόρη μου γνώρισε τον πρωθυπουργό από κοντά και αυτό βοήθησε διότι ξέρει ότι η δουλειά μου δεν είναι κάτι απρόσωπο ή φανταστικό, αλλά έχει να κάνει με αυτόν τον άνθρωπο. Ξέρει πού είμαι όταν λείπω».

Ποιος διαλέγει

Πόσο ασχολούνται η ΠτΔ, ο πρωθυπουργός και ο αρχηγός της αντιπολίτευσης με την επιλογή των φωτογραφιών τους; Σχεδόν καθόλου. Εμπιστεύονται και τους φωτογράφους και τα επιτελεία για τον Τύπο που αναλαμβάνουν τη δουλειά. Τελικώς, θα φτάσουμε ποτέ να δούμε και εδώ στην Ελλάδα τους ηγέτες μας να έχουν την άνεση του Ομπάμα στον φακό; Ισως δεν είναι μόνο το χάρισμα που είχε αλλά και κάτι ακόμα που επεσήμανε με σοφία ο Σόουζα: «Ο ίδιος δεν έπαιρνε τον εαυτό του και τόσο σοβαρά».

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-4
Μετά την ορκωμοσία. Eνα από τα πρώτα «κλικ» του φακού του Θοδωρή Μανωλόπουλου, μετά την ανάληψη των καθηκόντων της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, με τους εύζωνες στην έπαρση της ελληνικής σημαίας στην Ακρόπολη. Φωτ. ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-5
Η «χειραψία». Ο εκ γενετής τυφλός νεαρός Κωνσταντίνος Εφραίμ Τσαγκατάκης συνάντησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον γνώρισε με τον δικό του τρόπο, ανιχνεύοντας το πρόσωπό του με τα ακροδάχτυλά του. Φωτ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

  

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-6
Χριστούγεννα στην Κίναρο. Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου με την κυρά Ρηνιώ, το 2020. Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας την επισκέφθηκε στο νησί για να κάνουν μαζί το εορταστικό γεύμα. Τα τελευταία χρόνια η κυρά Ρηνιώ ζει ολομόναχη εκεί, φυλάττοντας τις Θερμοπύλες του Αιγαίου. Φωτ. ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-7
Μια στιγμή ανάπαυλας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τη σύζυγό του Μαρέβα σε ένα διάλειμμα. Ο Δημήτρης Παπαμήτσος τον φωτογραφίζει σε όλες τις στιγμές της εργάσιμης ημέρας του. Φωτ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

 

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-8
A Paris. Ο Αλέξης Τσίπρας σε επίσημη επίσκεψη με τη σύντροφό του Μπέτυ Μπαζιάνα. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποφεύγει τα φλας όταν αφορούν μέλη της οικογένειάς του και θέλει να κρατά την προσωπική του ζωή μακριά από τη δημοσιότητα. Φωτ. ANDREA BONETTI

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-9
Στα Ναυπηγεία Σύρου. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα ιστορικά Νεώρια της Ερμούπολης με κράνος εργοταξίου εκφωνεί μια ομιλία στους εργαζομένους μπροστά από ένα πλοίο που βρίσκεται σε δεξαμενή ελλιμενισμού. Φωτ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ 

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-10
Το μήνυμα. Ο Αλέξης Τσίπρας, ως πρωθυπουργός, φοράει τη φανέλα του Θανάση Αντετοκούνμπο στο Μέγαρο Μαξίμου, στέλνοντας «μήνυμα» από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας στον αθλητισμό και στην κοινωνία Φωτ. ANDREA BONETTI

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-11
Αλέξης Τσίπρας. Φωτ. ANDREA BONETTI

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-12
Αλέξης Τσίπρας. Φωτ. ANDREA BONETTI

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-13
Αλέξης Τσίπρας. Φωτ. ANDREA BONETTI

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-14
Κυριάκος Μητσοτάκης. Φωτ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-15
Κυριάκος Μητσοτάκης. Φωτ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-16
Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Φωτ. ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-17
Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Φωτ. ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτογραφίζοντας τα παρασκήνια-18
Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Φωτ. ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή