«Ελ. Βενιζέλος»: Αναζητούνται τα αίτια της φωτιάς στο ελικόπτερο

«Ελ. Βενιζέλος»: Αναζητούνται τα αίτια της φωτιάς στο ελικόπτερο

Αγνωστα παραμένουν τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς, χθες, στο ελικόπτερο Agusta-Westland AW-109E Power Elite (SX-HGA), που ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία ναυλωμένων πτήσεων

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αγνωστα παραμένουν τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς, χθες, στο ελικόπτερο Agusta-Westland AW-109E Power Elite (SX-HGA), που ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία ναυλωμένων πτήσεων. Το συμβάν εξετάζει η επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων και ασφάλειας πτήσεων, της οποίας, κατά πληροφορίες, τα μέλη βρέθηκαν χθες κατά τις 2.00 το μεσημέρι στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Νωρίτερα στη φάση της τροχοδρόμησης ο ουραίος έλικας προσέκρουσε στο έδαφος. Ως αποτέλεσμα η μηχανή του ελικοπτέρου αποκολλήθηκε και πήρε φωτιά, ενώ ο πιλότος εγκατέλειψε έγκαιρα το αεροσκάφος χωρίς να τραυματιστεί. «Λόγω της άμεσης κινητοποίησης των εμπλεκομένων φορέων και της γενναίας προσπάθειας του πιλότου του ελικοπτέρου, το συμβάν δεν συνοδεύτηκε με μη αναστρέψιμες επιπτώσεις σε επίπεδο ανθρώπινης ζωής», ανέφερε ο πρόεδρος του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ριχάρδος Λαμπίρης.

Παρότι το περιστατικό στο «Ελ. Βενιζέλος» τέθηκε άμεσα υπό διαχείριση και χωρίς ανθρώπινες απώλειες, ανασύρει μνήμες της τραγωδίας του Αυγούστου του 2019, οπότε ένα ιδιωτικό ναυλωμένο ελικόπτερο τύπου Agusta A109 κατέπεσε στον Πόρο με αποτέλεσμα τον θάνατο των τριών επιβαινόντων. Βασική αιτία εκείνου του ατυχήματος ήταν η πρόσκρουση του ελικοπτέρου στα καλώδια της ΔΕΗ, αλλά και στο ότι το αεροδρόμιο του Γαλατά λειτουργούσε παράτυπα.

Το συμβάν στο «Ελ. Βενιζέλος» εξετάζει η επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων και ασφάλειας πτήσεων – Δεν υπήρξαν ανθρώπινες απώλειες.

Λόγω και της εκδήλωσης της πανδημίας, οι ιδιωτικές πτήσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά, χωρίς, βέβαια, το γεγονός αυτό να συσχετίζεται με τα αεροπορικά ατυχήματα. Η Ελλάδα ανήκει στις ευρωπαϊκές χώρες όπου οι πτήσεις ιδιωτικών αεροσκαφών πολλαπλασιάστηκαν το 2021 –τάση που συνεχίζεται και φέτος– σε σχέση με το 2019. Είναι ενδεικτικό ότι η παλαιότερη αλλά και μεγαλύτερη εταιρεία ναύλωσης NetJets, που ιδρύθηκε το 1964 και ανήκει στον πολυεθνικό όμιλο Berkshire Hathaway του Αμερικανού κροίσου Γουόρεν Μπάφετ, επενδύει περίπου 2,5 δισ. δολάρια για την παραλαβή, μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, 100 νέων αεροσκαφών. Τα ιδιωτικά jets έχουν τον ρόλο του αεροταξί για άτομα υψηλής εισοδηματικής κατηγορίας που αναζητούν ευελιξία και αυξημένη υγειονομική ασφάλεια.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή