Επαναλειτουργία τρένων: Παραμένουν ως έχουν τα δρομολόγια

Επαναλειτουργία τρένων: Παραμένουν ως έχουν τα δρομολόγια

«Φρένο» μπαίνει στη δεύτερη φάση της επανεκκίνησης του σιδηρόδρομου

1' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πηγαίνει πίσω το χρονοδιάγραμμα της πλήρους επαναλειτουργίας όλου του σιδηροδρομικού δικτύου, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Αύριο, Δευτέρα 27 Μαρτίου, επρόκειτο να ξεκινήσει η δεύτερη φάση της επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου, με την επανεκκίνηση του τμήματος του Προαστιακού «Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο».

Ωστόσο, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης, δεν θα ξεκινήσει το εν λόγω τμήμα του Προαστιακού ούτε και τα τμήματα του υπεραστικού δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα (Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο). Μάλιστα, πληροφορίες κάνουν λόγο πως ούτε το τμήμα Βόλος – Μηλιές λειτουργεί.

Ποια δρομολόγια γίνονται κανονικά

Συνεπώς, φαίνεται πως θα συνεχίσουν να λειτουργούν μόνο συγκεκριμένα τμήματα του προαστιακού δικτύου, τα οποία έχουν ήδη επανεκκινήσει από τη Δευτέρα 20 Μαρτίου. Τα τμήματα αυτά είναι:

  • Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
  • Κάντζα – Λιόσια
  • Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα
  • Κάτω Αχαΐα – Πάτρα και
  • Πάτρα – Ρίο.

Παράλληλα, λειτουργεί και ένα τμήμα του τουριστικού δικτύου:

  • Διακοφτό – Καλάβρυτα
  • Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο.
 

Αγνωστο είναι επίσης τι θα γίνει και με τις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές καθώς, ενώ αρχικά ξεκίνησαν τα δρομολόγια των εμπορευμάτων από την Hellenic Train και την Goldair Cargo, η πρώτη από τις δύο σταμάτησε ξανά να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ.

Το σίγουρο είναι ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του ΟΣΕ, οι σιδηροδρομικοί έχουν σκληρύνει τη στάση τους και ζητούν να διασφαλιστεί η άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου, προτού αυτό επαναλειτουργήσει.

Από τη μεριά του ΟΣΕ, έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες: στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη και σε μία εκ των δύο σηράγγων στο Κιάτο.

Τέλος, ο ΟΣΕ διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο. Όμως, ούτε αυτό έγινε δεκτό από τους εργαζόμενους, οι οποίοι ισχυρίζονται πως αυτά τα συστήματα δεν είναι πιστοποιημένα.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

⇒ Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή