«Απο εδώ ο AInstein»: Ένα ρομπότ ChatGPT στις σχολικές τάξεις της Κύπρου

«Απο εδώ ο AInstein»: Ένα ρομπότ ChatGPT στις σχολικές τάξεις της Κύπρου

Ο AInstein (ΑΙ + Ainstein) , το ρομπότ που δημιούργησαν τρία σχολεία Pascal στην Κύπρο έχει περίπου το μέγεθος ενός μικρού ενήλικα.

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μαθητές λυκείου στην Κύπρο ανέπτυξαν με τη βοήθεια των καθηγητών τους ένα πρωτότυπο ρομπότ με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT προκειμένου να βελτιώσουν τις διδακτικές εμπειρίες στην τάξη.

Με την ονομασία AInstein (ΑΙ + Ainstein) , το ρομπότ που δημιούργησαν τρία σχολεία Pascal στην Κύπρο έχει περίπου το μέγεθος ενός μικρού ενήλικα.

Επίσης τροφοδοτείται με το ChatGPT, ένα chatbot που αναπτύχθηκε από την αμερικανική εταιρεία OpenAI και υποστηρίζεται από τη Microsoft Corp MSFT.O. Για «πρόσωπο» το ρομπότ έχει μία οθόνη, το οποίο μιμείται τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά ανοιγοκλείνοντας τα μάτια του και συνοφρυώνοντας το πρόσωπό του. 

Μπορεί να κάνει αστεία με τους μαθητές, μέχρι να τους διδάξει τη θεωρία της σχετικότητας του Άλμπερτ Αϊνστάιν, ενώ όπως λέει στους μαθητές του αρέσει να διαβάζει επιστημονικά βιβλία και να περνά τον ελεύθερο χρόνο του με το βιολί του.

«Απο εδώ ο AInstein»: Ένα ρομπότ ChatGPT στις σχολικές τάξεις της Κύπρου-1

Ο Ρίτσαρντ Ερκοβ, 16χρονος μαθητής και επικεφαλής προγραμματιστής του εγκεφάλου τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι έτοιμη να βελτιωθεί εκθετικά. 

«Μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς τομείς της ζωής, όπως η εκπαίδευση και η ιατρική», δήλωσε ο Έρκοβ στο Reuters. Ένας άλλος μαθητής, ο Βλαντιμίρ Μπαρανοβ δήλωσε ότι η τεχνολογία είναι «απίστευτη».

«Το ρομπότ μιμείται την ανθρώπινη σκέψη, απαντά όπως οι άνθρωποι, ανταποκρίνεται όπως οι άνθρωποι. Δεν είναι ακόμη πολύ εξελιγμένο. Αλλά πλησιάζει προς τα εκεί», είπε.

«Απο εδώ ο AInstein»: Ένα ρομπότ ChatGPT στις σχολικές τάξεις της Κύπρου-2

Οι καθηγητές λένε ότι ο απώτερος σκοπός του “AInstein” είναι να ενσωματωθεί στη διδασκαλία.

«Είναι μια πολύ διαδραστική εμπειρία. Οι μαθητές μπορούν να του κάνουν ερωτήσεις, εκείνο μπορεί να απαντήσει και μπορεί ακόμη και να διευκολύνει τους καθηγητές στην παράδοση του μαθήματος», δήλωσε ο καθηγητής και επικεφαλής του προγράμματος Ελπιδοφόρος Αναστασίου.

«Η εμπειρία μας με τον “AInstein” μας δείχνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβόμαστε», δήλωσαν τα μέλη του προγράμματος.

Άλλωστε ο ίδιος ο “Αinstein” απαντά στο αν η τεχνολογία είναι κάτι που πρέπει να φοβόμαστε. 

«Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που δημιουργούν και ελέγχουν την τεχνητή νοημοσύνη και είναι στο χέρι μας να διασφαλίσουμε ότι η ανάπτυξη και η εφαρμογή της θα εξυπηρετήσει την πρόοδο της ανθρωπότητας. Επομένως, δεν πρέπει να φοβόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά να την προσεγγίζουμε με προσοχή και υπεύθυνη σκέψη».

Πηγή: Reuters 

⇒ Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr 

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή