Το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο – Υπακούει απαρέγκλιτα στον ΚΟΚ

Το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο – Υπακούει απαρέγκλιτα στον ΚΟΚ

Διαθέτει δώδεκα αισθητήρες, 23 κεραίες και λογισμικό «καλού οδηγού»

1' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eτοιμο για την πρώτη του βόλτα σε δρόμο των Τρικάλων είναι το πρώτο ελληνικό αυτόνομο όχημα που κατασκευάστηκε από το ΙΜΕΤ/ΕΤΕΚΑ.

Κύρια χαρακτηριστικά του σύμφωνα με τους κατασκευαστές, «είναι… έξυπνο, ασφαλές και κυρίως ανεξάρτητο».

Το ΙΜΕΤ ΕΚΕΤΑ με αφορμή την επίσημη πρεμιέρα του τις επόμενες ημέρες στους δρόμους της θεσσαλικής πόλης, επισημαίνει πως το αυτόνομο όχημα διαθέτει ειδικό λογισμικό και συμπεριφέρεται ως ένας πολύ καλός οδηγός.

Είναι εξοπλισμένο άλλωστε με 12 αισθητήρες στην οροφή, έναν μπροστά και 23 κεραίες τηλεπικοινωνιών.

Το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο – Υπακούει απαρέγκλιτα στον ΚΟΚ-1

Το αυτόνομο όχημα που εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του, διαθέτει άδεια από το αρμόδιο υπουργείο για την πόλη των Τρικάλων, κινείται αυτόνομα στον δρόμο, αντιλαμβάνεται και αντιδρά στο περιβάλλον του και μπορεί να αναπτύξει μέχρι 130 χλμ./ώρα, αλλά περιορίζεται νομικά στα 25 χλμ./ώρα, φυσικά για λόγους ασφαλείας. 

Ταυτόχρονα είναι το ίδιο ασφαλές με τα συμβατικά οχήματα και όπως δήλωσε ο διευθυντής του ΙΜΕΤ και αντιπρόεδρος του ΕΚΕΤΑ, δρ Ευάγγελος Μπεκιάρης, «εκτιμούμε ότι με αυτή την τεχνολογία τα ατυχήματα θα μειωθούν στο 1/10 από ό,τι είναι σήμερα», διότι υπακούει απαρέγκλιτα στον ΚΟΚ.

Το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης-ΝΠΙΔ), που εδρεύει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, είναι ο κύριος ερευνητικός φορέας στον τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα, κι από τους σημαντικότερους και πλέον αναγνωρισμένους κόμβους τεχνολογίας και τεχνογνωσίας πανευρωπαϊκά.

Υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ερευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο – Υπακούει απαρέγκλιτα στον ΚΟΚ-2

ΑΠΕ ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT