231 σχολικές μονάδες συγχωνεύονται από τη νέα χρονιά

231 σχολικές μονάδες συγχωνεύονται από τη νέα χρονιά

1' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από την επόμενη σχολική χρονιά 2014-2015 συνολικά 231 σχολικές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας συγχωνεύονται, 49 καταργούνται, ενώ ιδρύονται 43. Αυτά ανακοίνωσε χθες ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, τονίζοντας ότι οι αποφάσεις ελήφθησαν «κατόπιν των εισηγήσεων των κατά τόπους Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Ειδικότερα:

• Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ιδρύονται 5 Δημοτικά και 12 Νηπιαγωγεία, τα οποία βρίσκονται, σε αρκετές περιπτώσεις, σε απομακρυσμένες, νησιωτικές ή ορεινές και δύσβατες, με δύσκολες καιρικές συνθήκες περιοχές, ικανοποιώντας χρόνια αιτήματα των κατοίκων τους. Οι αντίστοιχες ιδρύσεις το προηγούμενο σχολικό έτος ήταν 3 Δημοτικά και 2 Νηπιαγωγεία. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ιδρύονται 1 Γυμνάσιο, 1 Μουσικό Γυμνάσιο, 2 Γενικά Λύκεια, 4 Ημερήσια και 10 Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και 8 Λυκειακές Τάξεις, εξυπηρετώντας εκπαιδευτικές και αναπτυξιακές τοπικές ανάγκες. Ενδεικτικά, οι ιδρύσεις ΕΠΑΛ ικανοποιούν τις απαιτήσεις των τοπικών κοινωνιών για επαγγελματική εξειδίκευση.

• Στην Πρωτοβάθμια συγχωνεύονται 128 Δημοτικά σε 64 και 77 Νηπιαγωγεία σε 37. Στη Δευτεροβάθμια συγχωνεύονται 10 Γυμνάσια σε 5, 6 Γενικά Λύκεια σε 3 και 10 ΕΠΑΛ σε 5, με κριτήριο τη μειούμενη δυναμικότητα των σχολείων. Σχεδόν όλες οι συγχωνεύσεις αφορούν σχολικές μονάδες μεγάλων αστικών κέντρων και η συγχώνευση στοχεύει στην καλύτερη λειτουργία και διοικητική οργάνωσή τους.

• Στην Πρωτοβάθμια καταργούνται 15 Δημοτικά και 30 Νηπιαγωγεία και στη Δευτεροβάθμια 1 Γυμνάσιο και 3 Ημερήσια ΕΠΑΛ. Τα συγκεκριμένα σχολεία είχαν πολύ μικρό αριθμό μαθητών ή ήταν σε αναστολή λειτουργίας λόγω έλλειψης μαθητών.

• Προάγονται, με αύξηση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών τους, 103 Δημοτικά Σχολεία και 67 Νηπιαγωγεία, λαμβάνοντας υπόψη τις κτιριακές υποδομές και τον αυξημένο αριθμό των μαθητών.

• Στον αντίποδα υποβιβάζονται 130 Δημοτικά και 20 Νηπιαγωγεία, όπου το μαθητικό δυναμικό ήταν μικρό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή