Δεύτερος γύρος για την πρυτανεία σε ΕΚΠΑ και ΕΜΠ

Δεύτερος γύρος για την πρυτανεία σε ΕΚΠΑ και ΕΜΠ

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο δεύτερο γύρο, σήμερα, θα κριθούν οι μάχες για τον πρυτανικό θώκο στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕΜΠ, καθώς κανείς εκ των τριών υποψηφίων σε κάθε ίδρυμα δεν συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία στον πρώτο γύρο των εκλογών που διεξήχθη χθες με ηλεκτρονική ψηφοφορία. Συγκεκριμένα, στον δεύτερο γύρο του ΕΚΠΑ θα αναμετρηθούν σήμερα ο κ. Θεόδωρος Φορτσάκης, που έλαβε χθες 625 ψήφους και ο κ. Γεώργιος Χρούσος, που πήρε 412 ψήφους. Τρίτος έμεινε ο Ναπολέων Μαραβέγιας με 284 ψήφους. Στο ΕΜΠ, στον δεύτερο γύρo θα αναμετρηθούν ο κ. Ιωάννης Γκόλιας (έλαβε 188 ψήφους χθες) και ο κ. Δημήτρης Τσαμάκης (134 ψήφους), ενώ τρίτος έμεινε ο Βασίλης Μάγκλαρης με 110 ψήφους.

Την ίδια στιγμή, οι καθηγητές της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ αποφάσισαν να προχωρήσει κανονικά η ολοκλήρωση του εαρινού εξαμήνου, παρότι η πλειοψηφία των φοιτητών της σχολής πρότεινε την απώλεια του εξαμήνου διαμαρτυρόμενη για τις συνεχείς διακοπές λόγω καταλήψεων. «Η απώλεια εξαμήνου σπουδών δεν προβλέπεται από τον ισχύοντα νέο νόμο», ανέφερε χθες η κοσμήτωρ της Σχολής κ. Ελένη Μαΐστρου προς την «Κ», που ανέδειξε το θέμα με το αίτημα των φοιτητών. «Πάλι σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, δεν μπορεί να παραταθεί ένα εξάμηνο περισσότερο από δύο εβδομάδες. Επομένως, στην περίπτωσή μας η μόνη νόμιμη δυνατότητα είναι η άμεση συνέχιση μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου και η επέκτασή του μέχρι και δύο εβδομάδες τον Σεπτέμβριο», πρόσθεσε η κ. Μαΐστρου. «Η Σχολή Αρχιτεκτόνων διατηρεί υψηλό επίπεδο σπουδών παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν σήμερα και επηρεάζουν τα πανεπιστήμια της χώρας. Μέχρι σήμερα, αυτή ακριβώς η ποιότητα των σπουδών διατηρήθηκε με πέραν του ωραρίου εργασία των διδασκόντων, αλλά και με εθελοντική συμμετοχή αδιόριστων ΔΕΠ, συνταξιούχων καθηγητών και διαθέσιμων και κατηργημένων διοικητικών υπαλλήλων», λέει η κ. Μαΐστρου, απαντώντας στους φοιτητές, οι οποίοι ζήτησαν την απώλεια του εξαμήνου λέγοντας: «Επιμένουμε ότι το ζήτημα των σπουδών μας δεν είναι ποσοτικό, αλλά ποιοτικό και γι’ αυτό εμμένουμε στο αίτημά μας για συνεχόμενη εκπαιδευτική διαδικασία».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή