Τολμηρά start-up «ξεπηδούν» από τα Κ. Πετράλωνα

Τολμηρά start-up «ξεπηδούν» από τα Κ. Πετράλωνα

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τώρα πια για να πείτε τη γνώση σας, δεν χρειάζεται να μιλήσετε, αλλά να επιστρατεύσετε την… αφή. Οι δημοσκοπήσεις μέσω «έξυπνων» κινητών αποτελούν πλέον πραγματικότητα, χάρη σε μια εξίσου έξυπνη ιδέα νεαρών Ελλήνων. Το «pollfish» αποτελεί ένα από τα start-up που φιλοξενούνται στοv χώρο εκκόλαψης νεοφυών επιχειρήσεων Found.ation. στα Κάτω Πετράλωνα. «Οι ίδιοι άνθρωποι που θα έκλειναν το τηλέφωνο στην τηλεφωνική δημοσκόπηση απαντούν πρόθυμα στις online δημοσκοπήσεις μέσω κινητού», εξηγεί ο 27χρονος Γιάννης Ζαούδης, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, που συστάθηκε τον Σεπτέμβριο του 2013. «Ασος» στο μανίκι των Ελλήνων επιχειρηματιών, που συνέλαβαν πρώτοι παγκοσμίως την ιδέα, είναι η πρόσβαση στο νεανικό κοινό. «Στις ΗΠΑ αποσπούμε 1.000 απαντήσεις σε μία μέρα». Πρόσβαση έχουν παγκοσμίως 70 εκατ. χρήστες. Η νεοφυής εταιρεία, που εξ αρχής κέρδισε σε διαγωνισμούς καινοτομίας, έχει προσελκύσει κεφάλαια επενδυτών από Ελλάδα, Κύπρο και ΗΠΑ. «Πελάτες μας είναι και οι παραδοσιακές εταιρείες δημοσκοπήσεων, με τις οποίες συνεργαζόμαστε συχνά: εμείς τους δίνουμε γρήγορα αποτελέσματα και εκείνοι εκπονούν την ανάλυση των δεδομένων».

Δεν είναι λίγες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ευγνωμονούν μια παρέα τεσσάρων φίλων, που τους δίνουν τη δυνατότητα να εξάγουν οικονομικά. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Truckbird φέρνει σε επικοινωνία εταρείες που θέλουν να μεταφέρουν εμπόρευμα με μεταφορικές εταιρείες. «Ο ενδιαφερόμενος εγγράφεται στην υπηρεσία μας και αποκτά έναν κωδικό πρόσβασης στον ιστότοπο», εξηγεί ο κ. Γιάννης Παπαγεωργίου. «Οταν αποφασίζει να αποστείλει μια ποσότητα, μικρή ή μεγάλη, στο εξωτερικό, αναγράφει στην πλατφόρμα το αίτημά του και άμεσα λαμβάνει πληθώρα προσφορών». Στο Truckbird έχουν ήδη εγγραφεί 150 εταιρείες διεθνών οδικών, θαλάσσιων και αεροπορικών μεταφορών και 200 εμπορικές «χωρίς διαφήμιση». Το εν λόγω σύστημα είναι πρωτοποριακό στη ΝΑ Ευρώπη. «Δίνουμε τη δυνατότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να έχουν πλήθος προσφορών, μεταξύ των οποίων υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις», διευκρινίζει ο ίδιος εκ μέρους της εταιρείας, που πέρα από τα βραβεία έλαβε χρηματοδότηση από την Εθνική Τράπεζα.

«Tο 15% από τις 83 νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουμε φιλοξενήσει στο Found.ation έχει βρει επενδυτές», δηλώνει στην «Κ» ο κ. Δημήτρης Καλαβρός, ένας από πέντε τολμηρούς που έστησαν τον συνεργατικό χώρο, που αποτελεί μετεξέλιξη του χώρου 123P, τον Μάιο του 2013. «Πολλές επιχειρήσεις έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα “Κυψέλες Επιχειρηματικότητας” της Νέας Γενιάς, κάποιες εταιρείες τεχνολογίας έχουν χρηματοδοτηθεί από την Τράπεζα Πειραιώς και την Εθνική Τράπεζα», προσθέτει ο κ. Καλαβρός, «ενώ συνεργαστήκαμε στην υλοποίηση του διαγωνισμού Cosmote Start Up». Παράλληλα, έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 δωρεάν workshops και εκδηλώσεις για νέους επιχειρηματίες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή