526.669 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce πουλήθηκαν συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2015 καταγράφοντας αύξηση 8,1% που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ. Τον περασμένο Μάρτιο, σε όλο τον κόσμο, πουλήθηκαν συνολικά 232.556 οχήματα του BMW Group, σημειώνοντας αύξηση 9,2% από πέρυσι. Συνολικά 195.593 οχήματα μάρκας BMW πουλήθηκαν τον Μάρτιο, νέο ρεκόρ μήνα (+5,1%). Επίσης, ήταν το καλύτερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της μάρκας με συνολικές πωλήσεις 451.576 οχημάτων σε όλο τον κόσμο (+5,4% από πέρυσι). Τον Μάρτιο του 2015, οι πωλήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 38,9%, ενώ το πρώτο τρίμηνο, η αύξηση έφθασε το 28,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
102.700 οχήματα πούλησε η SEAT το πρώτο τρίμηνο του 2015, σημειώνοντας τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων από το 2007 με ποσοστιαία αύξηση 10%. Οι πωλήσεις SEAT στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10,4% το πρώτο τρίμηνο (σύνολο 81.000) και σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η ισπανική μάρκα παραμένει από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ε.Ε. Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων 14,6% (39.700 πωλήσεις) για το πρώτο τρίμηνο 2015 παρουσίασε το SEAT Leon. Οι πωλήσεις Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο 41.900 οχήματα).
335.100 αυτοκίνητα πούλησε η Ford στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές το πρώτο τρίμηνο του 2015 (αύξηση 12,5%). Αυτή η επίδοση είναι το καλύτερο τρίμηνο της Ford από το 2011. Η εταιρεία κατέγραψε επίσης το καλύτερο πρώτο τρίμηνο για πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων από το 2012, με 264.440 μονάδες (αύξηση 6,5%). Το συνολικό μερίδιο αγοράς της Ford στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 0,2% στο 8,2%, εδραιώνοντάς την ως τη No 2 αυτοκινητοβιομηχανία. Στην άνοδο της Ford συνετέλεσε η ισχυρή ζήτηση για νέα μοντέλα (Mondeo και Transit), αυτοκίνητα επιδόσεων (Focus ST και Focus ST diesel), καθώς και η τόνωση των πωλήσεων των Kuga και EcoSport SUV.