Εως το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία τοποθετεί τη λειτουργία της γραμμής την άνοιξη του 2017.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης πρόκειται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016, ενώ στους επόμενους δύο μήνες θα υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση. Το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, η απόσταση μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε περίπου 3,5 ώρες, αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες 200 χλμ./ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.