Το Toyota Auris αναβαθμίστηκε

3' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σχεδίαση, ποιότητα υλικών, ασφάλεια, συστήματα κίνησης και τεχνολογική αναβάθμιση του υβριδικού μοντέλου είναι τα πέντε σημεία στα οποία εστίασαν οι υπεύθυνοι της Toyota προκειμένου να βελτιώσουν το Auris, τον εκπρόσωπό τους στην κατηγορία C (μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα), και να το καταστήσουν δυναμικά ανταγωνιστικό. Το «ραντεβού» για να δούμε το ανανεωμένο Toyota Auris δόθηκε στα περίχωρα των Βρυξελλών και οι εντυπώσεις μας για τα σημεία στα οποία έγιναν οι βελτιωτικές παρεμβάσεις είναι:

• Σχεδίαση. Στον τομέα της σχεδίασης οι επεμβάσεις εντοπίζονται στα εμπρός και πίσω τμήματα που έχουν ανασχεδιαστεί εκτενώς, δίνοντας την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έχει φαρδύνει. Χαρακτηριστικοί είναι οι νέοι προβολείς LED που ενσωματώνουν φώτα ημέρας LED Daytime Running Lights (DRL). Η μάσκα έχει ένα στενό κεντρικό τμήμα που υπογραμμίζεται από ένα χρωμιωμένο ένθετο στο σπόιλερ, και μετά φαρδαίνει καταλήγοντας σε πιο βαθιές υποδοχές, όπου ενσωματώνονται οι προβολείς ομίχλης στα άκρα του αυτοκινήτου. Πίσω, το κάτω τμήμα του Auris έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, επιτείνοντας οπτικά το φαρδύ στήσιμο του αυτοκινήτου. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τώρα τεχνολογία φώτων LED, χαρίζοντας στο νέο Auris ένα πιο προηγμένο, άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο ταυτότητας.

• Ποιότητα υλικών. Στην καμπίνα του νέου Auris, η ποιότητα, το φινίρισμα και η εργονομία έχουν τον πρώτο λόγο. Το ταμπλό έχει «συρρικνωθεί» ενσωματώνοντας, με πιο καθαρή διάταξη, τα ομοιόμορφα φωτισμένα όργανα. Ο πίνακας οργάνων υιοθετεί πιο σπορτίφ σχεδίαση με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να τοποθετούνται αριστερά και δεξιά της νέας έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2". Πολυάριθμα επιμέρους στοιχεία, όπως οι αεραγωγοί, οι λαβές θυρών και το πλαίσιο του λεβιέ ταχυτήτων έχουν ανασχεδιαστεί με κριτήριο μια πιο έντονη και ποιοτική εμφάνιση.

• Ασφάλεια. Η νέα σειρά Auris διαθέτει αναβαθμισμένα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης, στοιχεία που έχουν βελτιώσει την οδηγική άνεση και την οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Οι βελτιωτικές αλλαγές αφορούν τη νέα σχεδίαση των ελατηρίων της εμπρός ανάρτησης, των αμορτισέρ, της πάνω μόνωσης, των σαϊλεντμπλόκ τερματισμού ανάρτησης και της αντιστρεπτικής δοκού. Το νέο Auris χρησιμοποιεί πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια (1.2 turbo, 1.6 βενζίνη, 1.6 diesel και υβριδικό) ή ημιάκαμπτο άξονα (1.33 βενζίνη και 1.4 diesel). Επιπλέον, η χαρτογράφηση του Electric Power Steering (EPS) του Auris έχει ρυθμιστεί ώστε το σύστημα διεύθυνσης να βαραίνει όσο η ταχύτητα του οχήματος αυξάνεται, προσφέροντας βελτιωμένη πληροφόρηση σε ταχύτητες πάνω από 60-80 χλμ./ώρα. Συνδυαστικά όλα τα νέα συστήματα έχουν βελτιώσει την ευστάθεια και σταθερότητα του Auris, αυξάνοντας την οδηγική άνεση τόσο στον ίσιο δρόμο όσο και σε δρόμο με στροφές.

• Νέος κινητήρας. Η γκάμα κινητήρων diesel (1.6 D-4D 112 hp και 1.4 D-4D 90 hp), βενζίνης (1,33 Dual VVT-i 99 hp και 1.6 Valvematic 132 hp) καθώς και του υβριδικού (1,8 VVT-I 136 hp) έχει επεκταθεί και ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό. Ολοι οι κινητήρες της γκάμας πληρούν τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Στην γκάμα έχει προστεθεί ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.2T άμεσου ψεκασμού (έχει ισχύ 116 hp και ροπή 185 Nm από 1.500 έως 4.000 σ.α.λ.). Ολοι οι κινητήρες συνεργάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο Multidrive S, ενώ διαθέτουν και σύστημα Stop & Start (εκτός από την έκδοση 1,6 Valvematic).

• Auris Hybrid. Ο άνεμος ανανέωσης άγγιξε και την υβριδική έκδοση. Προσφέροντας μία αθόρυβη και ξεκούραστη οδηγική εμπειρία με ευχάριστη αίσθηση, το πλήρως υβριδικό Auris έχει εκπομπές CO2 μόλις 79 g/km* στον ευρωπαϊκό μεικτό κύκλο, κάτι που ενέχει φορολογικά πλεονεκτήματα. Λειτουργώντας ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό, ο βενζινοκινητήρας 1.8 VVT-i και ο ηλεκτροκινητήρας του HSD παράγουν μέγιστη ισχύ 136 hp που επιταχύνουν το Auris Hybrid από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 180 χλμ./ώρα. Το σύστημα κίνησης του Auris Hybrid είναι σχεδιασμένο για να περιορίζει τη χρήση του βενζινοκινητήρα όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στην πόλη, δίνοντας θεαματικά ποσοστά χαμηλής κατανάλωσης.

Το νέο Toyota Auris βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 15.200 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) για τη βασική έκδοση Live του 1.33 λίτρων, ενώ του 1.2 λίτρων Turbo από τα 17.840 ευρώ. Η Hybrid έκδοση προσφέρεται στις 20.000 ευρώ με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα.

Toyota Auris 1.2T

Κυβισμός: 1.197 κ. εκ.

Μέγιστη ισχύς (Ιπποι/kW): 116/85 στις 5.200 – 5.600 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή (Nm /σ.α.λ): 185 μεταξύ 1.500 – 4.000

Εκπομπές CO2: 109 ή 106 γραμ./χλμ. (με μηχανικό κιβώτιο 6MT ή CVT)

Μέγιστη ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση: 0 – 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή