Ουρές στα ΚΤΕΟ για την αποφυγή προστίμων

Ουρές στα ΚΤΕΟ για την αποφυγή προστίμων

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ουρές εκατοντάδων μέτρων συναντούσε κανείς χθες στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας, τα οποία δούλευαν «στο κόκκινο» προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον τεράστιο όγκο ιδιοκτητών οχημάτων, που προσήλθαν – κατά την προσφιλή ελληνική πρακτική – στο παρά πέντε. Χθες έληγε η πρώτη προθεσμία που δόθηκε από το υπουργείο Υποδομών προκειμένου να περάσουν από ΚΤΕΟ τα εκπρόθεσμα (άνω των έξι μηνών) οχήματα, με έκπτωση 50% στο πρόστιμο καθυστέρησης, πληρώνοντας δηλαδή 33 από 65 ευρώ για τα Ι.Χ. και 20 από 40 ευρώ για τα δίκυκλα.

«Η εικόνα μου θύμισε τις ουρές που δημιουργήθηκαν στα βενζινάδικα όταν επιβλήθηκαν τα capital controls το καλοκαίρι» περιγράφει στην «Κ» ο Παναγιώτης Δ. ο οποίος αποπειράθηκε να περάσει το Ι.Χ. από τεχνικό έλεγχο χθες, χωρίς όμως επιτυχία, καθώς η ουρά ήταν ατελείωτη.

Σύμφωνα πάντως με τις εκτιμήσεις των εκπροσώπων των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ακόμη και χθες που ήταν η τελευταία ημέρα, δεν πρέπει να προσήλθε πάνω από το 30% των ανέλεγκτων οχημάτων (Ι.Χ. και δίκυκλα). «Οσοι έχασαν τη χθεσινή προθεσμία καλό θα ήταν να προσέλθουν το συντομότερο δυνατό, γιατί κινδυνεύουν με βαρύτατα πρόστιμα, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ», εξηγεί στην «Κ» ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κώστα Βήκα. Σημειώνεται ότι στο σύνολο της χώρας υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν συνολικά 2,5 εκατ. ανέλεγκτα Ι.Χ. και ένα εκατ. δίκυκλα.

Αργά χθες το βράδυ και μετά το χθεσινό συνωστισμό το υπουργείο Υποδομών έδωσε παράταση 20 ημερών για την πρώτη προθεσμία που έληγε χθες, αμέσως μόλις το αίτημα της ελληνικής πλευράς έλαβε έγκριση από τους εκπροσώπους των πιστωτών. Σημειώνεται ότι η διενέργεια των τεχνικών ελέγχων όλων των ΙΧ εντός του 2015 αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση (με στόχο να συγκεντρώσει τα διαφυγόντα έσοδα το κράτος) με αποτέλεσμα οποιαδήποτε παράταση να απαιτεί σχετική έγκριση. Το σκεπτικό του υπουργείου Μεταφορών, βάσει του οποίου αιτήθηκε την παράταση, είναι ότι αυτή δεν επηρεάζει τις τελικές ημερομηνίες που λήγουν μαζί με το 2015, οπότε δεν θεωρείται ότι βγαίνει εκτός χρονικών στόχων ο προϋπολογισμός.

Πέραν της χθεσινής προθεσμίας, που αφορούσε οχήματα που είναι εκπρόθεσμα πέραν των 6 μηνών, οι ευεργετικές προβλέψεις του νόμου – με μείωση του προστίμου εκπρόθεσμου ελέγχου κατά 50% – αφορούν ιδιοκτήτες που θα προσέλθουν σε κάποιο ΚΤΕΟ έως:

• 31 Οκτωβρίου 2015: οχήματα που συμπλήρωσαν 6μηνο χωρίς ΚΤΕΟ την περίοδο μεταξύ 1/7/2014 έως 31/12/2014.

• 31 Νοεμβρίου 2015: οχήματα που συμπλήρωσαν έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2015, 6μηνο χωρίς ΚΤΕΟ εντός του 2015.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή