Ισορροπίες από Ν. Φίλη για το μάθημα των Θρησκευτικών

Ισορροπίες από Ν. Φίλη για το μάθημα των Θρησκευτικών

1' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Παρότι υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων δήλωναν χθες στην «Κ» ότι «το υπουργείο δεν είναι έτοιμο για να προχωρήσει σε αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών, οι οποίες θα πρέπει να αποφασισθούν μέσα από ευρύτερες συναινέσεις», ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης θέλει να κρατάει τις ισορροπίες. Πόσο μάλλον όταν οι θεολόγοι παρουσιάζονται διχασμένοι για τον προσανατολισμό και το περιεχόμενο του μαθήματος, καθώς μια ομάδα τάσσεται υπέρ του ομολογιακού του χαρακτήρα και μια άλλη υπέρ του θρησκειολογικού.

Ειδικότερα, μετά τη συνάντηση που είχε με την Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ) η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου, η οποία είχε κάνει τις πρώτες εμπρηστικές δηλώσεις για την ανάγκη αλλαγής του μαθήματος, χθες ο κ. Φίλης συναντήθηκε με τον Πανελλήνιο Θεολογικό Σύνδεσμο «Καιρός». Ο σύνδεσμος ζητεί την άμεση εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών (Π.Σ.) για τα Θρησκευτικά, το οποίο έχει εκπονηθεί από το 2011 και έχει εφαρμοσθεί πιλοτικά. «Υπάρχει ήδη έτοιμο Π.Σ., επεξεργασμένο από τις υπηρεσίες του υπουργείου και πιλοτικά εφαρμοσμένο σε μεγάλο αριθμό σχολείων, με το οποίο τα Θρησκευτικά αναβαθμίζονται σε σύγχρονο, ανοιχτό, μη κατηχητικό και μη ομολογιακό μάθημα, που απευθύνεται σε όλα τα παιδιά του ελληνικού σχολείου ανεξάρτητα από την εθνική και θρησκευτική προέλευσή τους», λέει ο σύνδεσμος. Αντίθετα, η ΠΕΘ θεωρεί ότι το νέο Π.Σ. «με τον αντιχριστιανικό του χαρακτήρα και το αντιεπιστημονικό και αντιπαιδαγωγικό του περιεχόμενο, στοχεύει αποδεδειγμένα στη διάβρωση και αλλοίωση της ορθοδόξου πίστεως της νεότητας».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή