Αγώνας δρόμου για τα έργα

1' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εντός των προσεχών μηνών (σε τέσσερις ή πέντε μήνες) θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, που αποτελεί το 35% του έργου, όπως δήλωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Πρόσθεσε ότι αυτήν την περίοδο γίνονται διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και άλλους φορείς, ώστε να δημοπρατηθεί μέσα στο 2016 και το δεύτερο τμήμα του έργου, που θα ξεκινάει από το Γαλάτσι, θα φτάνει στην Πανεπιστημίου και μέσω Καισαριανής θα καταλήγει στο Μαρούσι. Η πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει τους σταθμούς Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ηλύσια, Ζωγράφου και Γουδί. Το μήκος της γραμμής είναι 11,7 χλμ. και θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για όλα τα έργα, καθώς τέλη του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όσα έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ανάμεσά τους και το πρώτο τμήμα του μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε μάλιστα ότι μόνο με ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων υποδομής θα αντιμετωπιστεί και το ασφαλιστικό και θα υπάρξει ανάπτυξη, αλλά κάποιοι από την αντιπολίτευση, όπως υποστήριξε, φαίνεται ότι δεν το θέλουν.

Στο μεταξύ, ένταση επικράτησε κατά τη συνεδρίαση της επιτροπής ΔΕΚΟ στη Βουλή, η οποία ενέκρινε τελικώς την τοποθέτηση του Γιάννη Μυλόπουλου στη θέση του προέδρου της Αττικό Μετρό. «Ο κ. Μυλόπουλος είναι καθηγητής Διαχείρισης Υδατικών Πόρων. Πώς θα διοικήσει μια τόσο μεγάλη εταιρεία;», απόρησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης, που αναρωτήθηκε: «Αφού το μετρό είναι ένα από τα 10 καλύτερα του κόσμου, ποιοι το έκαναν; Και γιατί τους αλλάζετε; Εχει λάβει εύσημα και από Ευρωπαίους αξιωματούχους. Αν σας ρωτήσουν γιατί αντικαθιστάτε τη διοίκηση, τι θα τους απαντήσετε;». Επισήμανε παράλληλα ότι θα πρέπει να τελειώσει το «παραμύθι», που αντικαθιστούμε τους πάντες από «κολλητούς». Ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιάννης Τραγάκης υποστήριξε ότι ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης είχε απαξιώσει την προηγούμενη διοίκηση της εταιρείας Αττικό Μετρό παρά το γεγονός ότι είχε προσφέρει έργο. «Αφήσατε να χαθούν 13 ολόκληροι μήνες χωρίς να δημοπρατήσετε τη γραμμή 4 (Γαλάτσι-Γουδί)», κατηγόρησε τον κ. Σπίρτζη, συμπληρώνοντας ότι το έργο «είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση κι εσείς καθυστερήσατε να το δημοπρατήσετε, άγνωστο για ποιο λόγο».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή