Ειδομένη: αρχίζουν ξανά τα δρομολόγια τρένων

Ειδομένη: αρχίζουν ξανά τα δρομολόγια τρένων

1' 28" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το «πράσινο φως» για τη δρομολόγηση τρένων στις γραμμές της Ειδομένης έδωσε χθες ο ΟΣΕ, έπειτα από την ολοκλήρωση των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων. Υστερα από την επιδιόρθωση των ζημιών που είχε υποστεί η σιδηροδρομική υποδομή, ο ΟΣΕ ήρε χθες τους περιορισμούς κίνησης των εμπορικών τρένων, οι οποίοι είχαν επιβληθεί από τις 21 Μαρτίου, λόγω του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής από πρόσφυγες στο ύψος της Ειδομένης. Την περασμένη Παρασκευή πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο κενού από φορτίο εμπορευματικού συρμού. Σήμερα το πρωί αναμένεται να αναχωρήσει το πρώτο τρένο, φορτωμένο με εμπορεύματα της Cosco και με κατεύθυνση την Κεντρική Ευρώπη. Εντός της ημέρας έχει προγραμματιστεί και η δρομολόγηση ακόμη ενός εμπορευματικού συρμού, με την ίδια κατεύθυνση. Σήμερα αναμένεται να ξεκινήσει και η επιστροφή των 150 περίπου βαγονιών, τα οποία έχουν εγκλωβιστεί, κενά φορτίου, στην ΠΓΔΜ.

Σημειώνεται ότι ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη για εβδομήντα ημέρες έχει κοστίσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ –εκτός από το πλήγμα στην αξιοπιστία της έναντι των πελατών της– 2,75 εκατ. ευρώ, ποσό που αναλογεί στα κέρδη που εμφάνισε η εταιρεία το 2015. Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι πρόκειται για αισιόδοξη εκτίμηση, σημειώνοντας ότι οι πραγματικές απώλειες είναι πολύ μεγαλύτερες, θέτοντας σε κίνδυνο τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας.

Εν τω μεταξύ, χθες πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη συνάντηση χαμηλόβαθμων στελεχών των Ρωσικών Σιδηροδρόμων με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στον απόηχο της επίσημης επίσκεψης του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης και ο πρόεδρός της Παναγιώτης Θεοχάρης συναντήθηκαν χθες με εννεαμελή αντιπροσωπεία των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, με αντικείμενο την επικείμενη ιδιωτικοποίηση. Στα στελέχη των Ρωσικών Σιδηροδρόμων παρουσιάστηκαν τα στοιχεία και η πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκπρόσωποι των Ρωσικών Σιδηροδρόμων μπορεί και στο παρελθόν να έχουν έρθει σε επαφή με κλιμάκια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή της κυβέρνησης, ωστόσο οι έως τώρα επαφές διατηρούσαν αμιγώς ανεπίσημο χαρακτήρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή