Το «50/50 project» που φέρνει πιο κοντά γυναίκες και επιχειρείν

Το «50/50 project» που φέρνει πιο κοντά γυναίκες και επιχειρείν

2' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

 

«The 50/50 project». Ετσι βάφτισαν το εγχείρημά τους δύο νεαρές φίλες, που αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να διεκδικήσουν περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας υπέρ των γυναικών στην Ελλάδα. Η Σοφία Καραγιάννη και η Μαριάνθη Νίκα, 23 και 22 ετών αντίστοιχα, έβαλαν σε εφαρμογή το σχέδιό τους στις 8 Μαρτίου, ημερομηνία που φυσικά έχει τον συμβολισμό της…

«Σε μια εκδήλωση για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, τον περασμένο Οκτώβριο, διαπιστώσαμε για πρώτη φορά την ανάγκη να υπάρξει ένας οργανισμός καθοδήγησης και επαφής των γυναικών με τον εταιρικό κόσμο», λέει στην «Κ» η Σοφία Καραγιάννη, απόφοιτη της Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, εξηγώντας πώς γεννήθηκε η ιδέα: «Είχαμε αντιληφθεί το κενό που υπήρχε στη χώρα μας. Από τη μια, υπάρχουν αρκετοί οργανισμοί που στηρίζουν τις γυναίκες, ωστόσο κανείς από αυτούς δεν προσπαθεί να τις φέρει σε επαφή με την αγορά εργασίας ούτε έχει στους κόλπους του άνδρες υποστηρικτές, κάτι που θεωρούμε απαραίτητο».

«Γεφυρώνοντας το κενό…»

Μέσα από το «50/50 project», η Σοφία και η Μαριάνθη προσπαθούν να αναδείξουν τις γυναίκες της «διπλανής πόρτας», που διαθέτουν όλες τις δυνατότητες για να πετύχουν. Αρχισαν λοιπόν να «τρέχουν» μια σειρά εκδηλώσεων με τον τίτλο «Bridging the Gap», δηλαδή «Γεφυρώνοντας το κενό». Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν επισκέψεις σε εταιρείες, όχι τυχαία επιλεγμένες – είναι εκείνες που ενισχύουν την ισότητα των δύο φύλων στο εργασιακό τους περιβάλλον. «Απευθυνόμαστε σε νέες γυναίκες που ξεκινούν τώρα την καριέρα τους ή αναζητούν ήδη εργασία σε κάποια εταιρεία, που θα τις στηρίξει για να πετύχουν τους στόχους τους. Η πρώτη μας επίσκεψη, στην οποία έχουν δηλώσει συμμετοχή 50 γυναίκες, έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαΐου στην Google, την εταιρεία που μας στήριξε από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε το project», λέει στην «Κ» η Μαριάνθη Νίκα, κοινωνική επιχειρηματίας, με σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Οι δύο νεαρές γυναίκες εργάζονται με ενθουσιασμό για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό τους, εφαρμόζοντας συνεχώς νέες ιδέες με σκοπό να «εκτοξεύσουν» το εγχείρημά τους. Αυτή την περίοδο ξεκινούν τα γυρίσματα ενός φιλμ μικρού μήκους που βασίζεται στην ιδέα ότι οι άνδρες είναι στρατηγικοί σύμμαχοι των γυναικών στην Ελλάδα. «Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με άνδρες από τον χώρο της πολιτικής, των εταιρειών και του επιχειρηματικού κόσμου ώστε να δούμε πώς βλέπουν εκείνοι το θέμα της ισότητας των δύο φύλων στον εργασιακό χώρο. Είμαι βέβαιη ότι μέσα από το βίντεο θα περάσουμε ένα ισχυρό μήνυμα για τις νέες γυναίκες», λέει η Σοφία Καραγιάννη.

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εξηγεί στην «Κ» για ποιο λόγο δέχθηκε κι εκείνος την πρόταση των δύο κοριτσιών να λάβει μέρος στο φιλμ τους. «Εχω κουραστεί να βλέπω ικανές γυναίκες γύρω μου να μη φτάνουν εκεί που αξίζουν λόγω της παρωχημένης νοοτροπίας που επικρατεί στη χώρα μας. Η ισότητα στις ευκαιρίες είναι πολύ βασικό συστατικό για κάθε οργανισμό και αυτό προϋποθέτει σεβασμό στις ανάγκες μιας νέας μητέρας, αλλά και αυστηρότητα της διοίκησης σε σεξιστικά φαινόμενα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή