Εκπτώσεις με μία… σέλφι

2' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Ο πελάτης είναι πάντα η καλύτερη διαφήμιση». Με σύνθημα αυτό το γνωστό ρητό, τρεις νέοι Ελληνες επιχειρηματίες δημιούργησαν το «Bubbllz», μια εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα που… ανταμείβει τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικασία είναι απλή: ο πελάτης φωτογραφίζεται με το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται, αναρτά τη φωτογραφία στο Facebook, χρησιμοποιώντας hashtags, και την ίδια στιγμή κερδίζει έκπτωση από την επιχείρηση που συμμετέχει στο «Bubbllz».

«Η εφαρμογή βασίζεται στο κοινωνικό μάρκετινγκ. Ολοι οι χρήστες των social media “μιλούν” για προϊόντα και φίρμες μέσα από τις φωτογραφίες που αναρτούν καθημερινά, χωρίς ουσιαστικά να το συνειδητοποιούν. Διαφημίζουν μπαρ, εστιατόρια, ρούχα και αξεσουάρ εντελώς δωρεάν», λέει στην «Κ» ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της εταιρείας. «Στόχος είναι μέσα από την πλατφόρμα μας οι χρήστες να συνεχίσουν να ποστάρουν ό,τι τους εκφράζει, ωστόσο να έχουν και ένα ουσιαστικό κέρδος. Και αυτό θα είναι στην τσέπη τους», εξηγεί.

Βραβείο

Η αρχική ιδέα της εφαρμογής ανήκει στον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Κωνστάντιο Μπατσιώλα, ο οποίος, όπως λέει στην «Κ», συνειδητοποίησε –ύστερα από έρευνα σε διαγωνισμό καινοτομίας– ότι πολλοί χρήστες θα ήταν πρόθυμοι να αναρτήσουν μία καταναλωτική επιλογή τους εφόσον γνώριζαν ότι θα κέρδιζαν έκπτωση στην τιμή του προϊόντος.

Η ανταμοιβή αυτής της ιδέας ήρθε με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας για το 2016 και ήδη εδώ και λίγους μήνες το «Bubbllz» διατίθεται σε λειτουργικά συστήματα Android και iOS. «Η ανταπόκριση που λαμβάνουμε από τους χρήστες είναι πολύ θετική και αυτό το βλέπουμε στην κριτική που αναρτούν. Ωστόσο, θεωρούμε ότι χρειάζεται περίπου ένας χρόνος για να γίνουν κατανοητά τα οφέλη της εφαρμογής και να κερδίσουμε περισσότερους επιχειρηματίες και χρήστες», λέει ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας.

Με το βλέμμα έξω

Για τη λειτουργία της εταιρείας απασχολούνται σήμερα 14 άτομα, στα γραφεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. «Εχουμε προσλάβει σχεδιαστές, προγραμματιστές, πωλητές και διαφημιστές, νεαρά άτομα που είχαν ήδη το εισιτήριο στο χέρι για το εξωτερικό», λέει στην «Κ», ο Γιώργος Θρασκιάς, οικονομικός διευθυντής της «Bubbllz». «Πολύ σύντομα θα φτάσουμε τα 20 άτομα στην εταιρεία μας με στόχο να συνεχίσουμε να επεκτεινόμαστε. Η σκέψη μας είναι να εδραιώσουμε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά, να προσεγγίσουμε νέους επενδυτές ώστε να ισχυροποιηθούμε και να υλοποιήσουμε την επόμενη φάση του επιχειρηματικού μας σχεδίου». «Αυτό», μας εξηγεί, «περιλαμβάνει παρουσία και στις ώριμες καταναλωτικές αγορές του εξωτερικού».

Ξεκίνημα από Β. Ελλάδα

Η αρχή έγινε από τη Θεσσαλονίκη, όπου δραστηριοποιούνται οι δύο από τους τρεις ιδρυτές της εταιρείας, ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας και ο Γιώργος Θρασκιάς. Ηδη, αρκετές επιχειρήσεις, κυρίως εστιατόρια, καταστήματα ένδυσης, κέντρα αισθητικής και γυμναστήρια, έχουν εμπιστευθεί τη νέα αυτή εφαρμογή και συμμετέχουν στο «Bubbllz», κερδίζοντας μέσα από τους χρήστες του Facebook περισσότερη διαφήμιση. «Βασιζόμαστε στην παγκόσμια τάση που ονομάζεται “influencial marketing”. Δηλαδή, ο χρήστης που έχει, για παράδειγμα, 1.500 ή 2.000 φίλους, “μιλά” για τις αγορές του επηρεάζοντας μεγεθυντικά την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος που παρουσιάζει», λέει ο Παναγιώτης Χατζηδάκης.

Η πλατφόρμα έχει ξεκινήσει να δραστηριοποιείται και στην Αθήνα, ενώ στόχος, όπως λένε οι ιδρυτές της, είναι έως το τέλος του χρόνου να έχουν συμπεριληφθεί σε αυτήν 1.000 επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή