Yπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής: Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

Yπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής: Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επ' ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.

Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, περιφέρειες και δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, διευκρινίζεται ότι στα προγράμματα θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών ΜΜΕ (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση). Επίσης, σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το υπουργείο ΨΗΠΤΕ θα επιβάλλει πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Επιπλέον, επισημαίνεται η πρόθεση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος, υπογραμμίζει η εγκύκλιος, δεν εφαρμόστηκε απο τις προηγούμενες κυβερνήσεις. 

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή