ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω τηλεφώνου στις πληγείσες περιοχές

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω τηλεφώνου στις πληγείσες περιοχές

24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή