Υπουργός στο πλευρό συντεχνίας

Υπουργός στο πλευρό συντεχνίας

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ιδιαίτερη προτίμηση και στήριξη της κυβέρνησης προς τις πάσης φύσεων συντεχνίες και ισχυρές μειοψηφίες, με κίνητρα στενά πελατειακά, επιβεβαιώθηκε περίτρανα χθες. Την ιδιαίτερη πληθυσμιακή ομάδα των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί έχει αναλάβει εργολαβικά ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Αφού συνέταξε ένα νομοσχέδιο, που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των ταξί με τη συνδρομή του αρχισυνδικαλιστή του κλάδου, Θύμιου Λυμπερόπουλου, τώρα ο κατά ορισμένους γραφικός –κατά άλλους, απλώς παμπόνηρος– συνδικαλιστής αποφάσισε ότι απαιτούνται τροποποιήσεις στο πλαίσιο αυτό, κάποιες μικρές διατάξεις που θα εξειδικεύσουν τα ζητήματα που τον απασχολούν. Για να κλείσει η άτυπη «συμφωνία» μετατόπισης του παραδοσιακά δεξιού κλάδου προς τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Χρήστος Σπίρτζης δεν δίστασε να βρεθεί στο δικαστήριο όπου εκδικάζεται μήνυση σε προσωπικό επίπεδο κατά του Θύμιου Λυμπερόπουλου για τα όσα καταλόγισε στον ορκισμένο, από τον ίδιο τον κ. Λυμπερόπουλο, εχθρό του Νίκο Δρανδάκη, ιδρυτή και επικεφαλής της Βeat.

Το μόνο σημείο το οποίο ο Θύμιος Λυμπερόπουλος άφησε να περάσει απαρατήρητο είναι ένα ανεπαίσθητο «άδειασμα» του υπουργού Υποδομών, ο οποίος εξερχόμενος της δικαστικής αίθουσας δήλωσε ότι το νομοθετικό πλαίσιο είναι ήδη πλήρες. Επί της ουσίας, η δίκη για τις αστικές αξιώσεις, που έχει εγείρει η εταιρεία TaxiBeat κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου, ζητώντας αποζημίωση για όσα δημόσια έχει δηλώσει, τα οποία θεωρούνται από την προσφεύγουσα εταιρεία δυσφημιστικά και συκοφαντικά, διεξήχθη χθες με τη μαρτυρία του υπουργού Υποδομών, που προσήλθε στο δικαστήριο. Στη δικαστική αίθουσα, που ήταν κατάμεστη από εκατοντάδες αυτοκινητιστές και οδηγούς ταξί, οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί στα δικαστήρια προς υπεράσπιση του Θύμιου Λυμπερόπουλου, αφήνοντας την Αθήνα χωρίς τις μεταφορικές υπηρεσίες τους, κατέθεσε ο κ. Σπίρτζης καταχειροκροτούμενος, ενώ υπό τις επευφημίες του συγκεντρωμένου πλήθους αποχώρησε αργότερα από τα δικαστήρια.

Ο υπουργός τόνισε προς το δικαστήριο ότι πριν από την ψήφιση νόμου, το 2018, υπήρχαν νομική αταξία και κενό, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καταστρατηγήσεις στο πλαίσιο λειτουργίας των συγκοινωνιών, ενώ απέδωσε τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΑΤΑ κατά της TaxiBeat «στο καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο του σε θεσμικό πλαίσιο», αποφεύγοντας να αναφερθεί σε συκοφαντικές δυσφημήσεις και όσα αναφέρονται στην αγωγή. Από την πλευρά της, η οικονομική διευθύντρια της TaxiBeat αναφέρθηκε εκτενώς σε όσα αναληθή και ψευδή, όπως τα χαρακτήρισε, ελέχθησαν από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο κατά της προσφεύγουσας εταιρείας, ότι δηλαδή φοροδιαφεύγει, ότι διαθέτει λογαριασμούς σε φορολογικούς παραδείσους και ότι παραβιάζει την ελληνική νομοθεσία.

«Ολα αυτά», είπε η μάρτυρας, «μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά», ενώ ανέφερε συγκεκριμένα στοιχεία για την οικονομική ζημία της εταιρείας και τις προσπάθειες που κατέβαλε για να την περιορίσει και να σταθεί στην αγορά.

Με την αγωγή της η TaxiBeat ζητεί αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο για συκοφαντική δυσφήμηση και η απόφαση του δικαστηρίου, που αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον, πρόκειται να εκδοθεί τους επόμενους μήνες.

Η προσέλευση εκατοντάδων αυτοκινητιστών προς υπεράσπιση του Θύμιου Λυμπερόπουλου και η παρουσία του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη λειτούργησαν ως ασπίδα για τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, ο οποίος αν καταδικαστεί θα κληθεί να πληρώσει σημαντικά ποσά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή