Αυξάνοντας την πελατεία

Δέκα χρόνια λειτουργίας μετρά το γιαπωνέζικο εστιατόριο Hajime στην Μπανκόγκ και από την αρχή χρησιμοποιούσε ρομπότ για το σερβίρισμα. Επρεπε όμως να έρθει η πανδημία του κορωνοϊού για να προτιμήσουν οι πελάτες την ασφαλή επαφή με τις μηχανές στο σερβίρισμα και να εκτιναχθεί η πελατεία του μαγαζιού. Στην φωτογραφία ένα από τα πρώτα ρομπότ του εστιατορίου με πλήρη εξάρτηση. EPA/NARONG SANGNAK

Ενας ταχυδρόμος κουβαλάει την αλληλογραφία του ανάμεσα στις γραμμές του τραμ. Η Λισαβώνα με τα ασπρόμαυρα πεζοδρόμια, τις ανηφόρες και τα καταστήματα που μαρτυρούν την παράδοσή της- τα ασημικά και τις πορσελάνες, τις κάβες και τα μαγαζιά με χειροποίητα καπέλα- μπαίνει μαζί με όλη την χώρα σε νέο καθεστώς αυστηρότερου lockdown καθώς μέτρησε 10.556 νέα κρούσματα, κάνοντας νέο υψηλότερο ρεκόρ στην χώρα. EPA/MARIO CRUZ

Θεωρείται το καλύτερο μοσχαρίσιο κρέας του κόσμου με εξαγωγές παντού. Και όμως στην χώρα που δεν νοείται τραπέζι χωρίς ψητό κρέας, την Αργεντινή, οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα για πρώτη φορά κάνοντας νέο ιστορικό χαμηλό, τόσο εξαιτίας της χαμηλής αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών λόγω της πανδημίας όσο και το άνοιγμα σε φθηνές εισαγωγές χοιρινού και κοτόπουλου στην χώρα. Στην φωτογραφία ζώα κατευθύνονται στην σφαγή στην Hacienda de Liniers Market του Μπουένος Αϊρες. EPA/JUAN IGNACIO RONCORONI

Με ένα ταύρο τα βάζουν και στο παραδοσιακό φεστιβάλ «Jallikattu» στην Ινδία. Ο ταύρος ελευθερώνεται μέσα στο πλήθος των χωρικών με σκοπό να καταφέρουν οι συμμετέχοντες να τον πιάσουν και να ανέβουν πάνω του.(AP Photo/R. Parthibhan)