Για τους Αμερικανούς η «Μαύρη Παρασκευή» είναι η επόμενη ημέρα από την Ημέρα των Ευχαριστιών και πρόκειται για μια γιορτή «παράνοιας» και καταναλωτισμού. Στην ημιαργία που είναι αφιερωμένη στα ψώνια, οι Αμερικανοί αναμένεται να ξοδέψουν πάνω από 2 δισ. δολάρια με αγορές σε καταστήματα ή μέσω του διαδικτύου. Ουρές σχηματίζονται από τα ξημερώματα έξω από τα πολυκαταστήματα, όπου οι προσφορές χτυπούν “κόκκινο”.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC οι παραγγελίες για αγορές σε διαδικτυακούς ιστότοπους έχει αυξηθεί φέτος κατά 307% συγκριτικά με το 2013. Με ανακοίνωσή της η IBM, η οποία καταγράφει τις διαδικτυακές αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες, διαπίστωσε πως σημειώθηκε αύξηση 12% στις πωλήσεις από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 π.μ.. Παράλληλα, η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου προβλέπει πως οι πωλήσεις σε διάστημα ενός μήνα (Νοέμβριος-Δεκέμβριος) θα αυξηθούν κατά 4,1% σε σύγκριση με πέρσυ, όπου για τους ίδιους μήνες τα έσοδα άγγιξαν τα 616.9 δισ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με δημοσίευμα των NYT στα προϊόντα που υπολογίζονται στις πωλήσεις από την ομοσπονδία συμπεριλαμβάνονται και οι αγορές σε αυτοκίνητα, φυσικό αέριο και εστιατόρια.