Νηφάλιοι μπάρμαν σερβίρουν ποτά σε πελάτες

Νηφάλιοι μπάρμαν σερβίρουν ποτά σε πελάτες

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η μπαργούμαν Τζέιντ Γκόλντεν εργάζεται σε μπαρ, παρότι έχει εγκαταλείψει οριστικά την κατανάλωση αλκοόλ. Η κ. Γκόλντεν δεν έχει πιει εδώ και οκτώ χρόνια, ενώ όπως και άλλοι «νηφάλιοι» μπάρμαν, εγκαταλείπει τον χώρο εργασίας της αμέσως μετά τη λήξη της βάρδιας.

Το ενδιαφέρον γύρω από πρωτοβουλίες, όπως ο «νηφάλιος Ιανουάριος» ή η μείωση της κατανάλωσης οινοπνεύματος, έχει οξυνθεί τα τελευταία χρόνια εν μέρει λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που προωθούν την ιδέα της έστω και προσωρινής διακοπής της συνήθειας. Την ίδια στιγμή, τα ποτά χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των καταναλωτών. Οι λιανικές πωλήσεις μη αλκοολούχων ποτών έχουν φθάσει τα 87,2 δισ. δολάρια το 2019, ενώ μπαρ, που δεν σερβίρουν αλκοόλ, ανοίγουν σε όλες τις αμερικανικές πόλεις.

Ο μπάρμαν και ιδιοκτήτης μπαρ Τζακ Μαγκάρι επισημαίνει ότι το ενδιαφέρον των πελατών για την αποχή από το οινόπνευμα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Η ειδικός Τζοάνα Κάρπεντερ, που συμβουλεύει παραγωγούς ποτών, αποδίδει την αλλαγή αντιλήψεων στον τομέα της απόσταξης οινοπνευματούχων στις νέες μεθόδους επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή. Ο σύγχρονος άνθρωπος είναι άλλωστε πιο ανοικτός και ειλικρινής για τις εμπειρίες του, εξαιτίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η Κάρπεντερ, που εγκατέλειψε το ποτό το 2018, βρήκε συμπαραστάτες σε σελίδα του Facebook για «νηφάλιες γυναίκες».

Η συγγραφέας Τζούλια Μπέινμπριτζ αποδίδει εν μέρει την τάση κατά του αλκοόλ στο κίνημα #MeToo κατά της σεξουαλικής κακοποίησης γυναικών από ισχυρούς άνδρες. «Βλέπω ολοένα και περισσότερους ανθρώπους να καταπολεμούν την υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος με τη βοήθεια ψυχολόγων και άλλων ειδικών», λέει η Μπέινμπριτζ, που επισημαίνει ότι η κατανάλωση οινοπνεύματος συμβάλλει αποφασιστικά στην κακή συμπεριφορά στις κουζίνες εστιατορίων σε όλο τον κόσμο.

Η μπαργούμαν Εϊντριεν Οουτς στο Βίλατζ της Νέας Υόρκης, που έχει και αυτή εγκαταλείψει το ποτό, εξηγεί στους πελάτες της ότι η δουλειά της να συνδυάζει πρωτότυπα ποτά δεν την υποχρεώνει να πίνει. «Δουλειά μου είναι οι πελάτες να περνούν καλά και να δημιουργώ ποτά, όχι να τα πίνω», λέει η Οουτς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή