www.asmallworld.net, ο κωδικός της ματαιοδοξίας

www.asmallworld.net, ο κωδικός της ματαιοδοξίας

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H ιδέα μοιάζει πάντα απλή. Σημασία έχει όμως ποιος την κάνει πράξη. Και κυρίως πότε. Φανταστείτε μία διαδικτυακή ατζέντα υψηλών επαφών, μια κοινωνία εμπιστοσύνης, πριβέ, για μέλη που δεν πληρώνουν συνδρομή αλλά «χρεώνονται» φίλους και γνωστούς, ανταλλάσσοντας κοινωνικές επισκέψεις ηλεκτρονικά, με εύπορους και πετυχημένους πρωταγωνιστές-μέλη που δεν φοβούνται να πουν ότι αποτελούν τη νέα ελίτ του μικρόκοσμού τους.

Ολα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2004, από τον Ερικ Βαχτμάιστερ, ο οποίος, μεγάλωσε ως γιος Ελβετού διπλωμάτη στην Ουάσιγκτον και θέλησε να δημιουργήσει μια πολυτελή πλατφόρμα για να διατηρήσει τις επαφές του με διπλωμάτες και σημαντικούς ανθρώπους που είχε γνωρίσει ανά τον κόσμο. Πρώτοι εθελοντές; Πεντακόσιοι φίλοι και γνωστοί. Κωδικός της ματαιδοξίας; www.asmall world.net Μία εξαιρετικά πετυχημένη κίνηση, η οποία, θέτει βαθμούς δυσκολίας από την αρχή. Για να γίνει κανείς μέλος μπορεί να μη χρειάζεται να πληρώσει συνδρομή, όμως θα πρέπει να… έχει πρόσκληση από κάποιο παλαιότερο μέλος. Οι απαιτήσεις των μελών υψηλές, συχνά απλησίαστες.

Αλλοι θέλουν να νοικιάσουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα για την εκδήλωση μιας βραδιάς κάπου στην Ελβετία και άλλοι υπόσχονται στα μέλη ότι μπορούν να εξασφαλίσουν για αγορά ιδιωτικά νησιά, για τους πιο απαιτητικούς της παρέας. Προτάσεις για ταξίδια, εστιατόρια, σπορ… Σήμερα μετράει 150.000 εγγεγραμμένα μέλη, τριαντάρηδες κυρίως, πολυταξιδεμένους, Ευρωπαίους, λιγότερους Αμερικανούς… Πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν τη συνδρομή τους όταν ταξιδεύουν για να γνωρίζουν χρήσιμους ανθρώπους και να ανανεώνουν την τηλεφωνική τους ατζέντα, μαζί και τα επαγγελματικά τους ραντεβού.

Ο αέρας της αποκλειστικότητας πνέει παντού. Εδρα της εταιρείας είναι η Νέα Υόρκη και απασχολούνται 18 μόνιμοι υπάλληλοι, οι οποίοι, θα αυξηθούν μέσα στη χρονιά. Ο τρόπος επιλογής των μελών μπορεί να θεωρηθεί (και είναι) ελιτίστικος. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν οι σπουδές, η καριέρα και κυρίως το… Rolodex. Και αν στην αρχή οι διαφημιστές ήταν μουδιασμένοι, τους τελευταίους μήνες το περιβάλλον είναι παραπάνω από ενθουσιώδες.

Σίγουρα έχει βάλει και ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν το χεράκι του, ο μεγιστάνας του σινεμά, που αγόρασε μικρό ποσοστό της διαδικτυακής εταιρείας, προβλέποντας ότι σε ένα με δύο χρόνια θα μιλάμε για ένα εκατομμύριο μέλη… Για την ώρα, οι εγγεγραμμένοι χρήστες ανταλλάσσουν τις απόψεις τους για τις ακραίες -συχνά- απολαύσεις τους, όπως ποια είναι η αγαπημένη τους σαμπάνια όλων των εποχών, το τέλειο μαρτίνι με… γεύση πεπόνι, ο καλύτερος κομμωτής στη Σιγκαπούρη. Η Ναόμι Κάμπελ, ο Κουέντιν Ταραντίνο, η Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ, η Ιβάνκα Τραμπ, η Πάρις Χίλτον, κι ένας διάσημος κομμωτής -αν και όχι στη Σιγκαπούρη-, ο Φρεντερίκ Φεκάι, είναι μέλη. Αν η Ναόμι Κάμπελ δεν είναι (ακόμη) φίλη σας για να σας κάνει μέλος, μη χάνετε τις ελπίδες σας. Οπως διαβάζουμε στο asmallworld.net «αν δεν έχετε λάβει ακόμη πρόσκληση, μπορείτε να ζητήσετε από τους φίλους σας να σας καλέσουν. Αν δεν έχετε φίλους που είναι μέλη, σας παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί». Ποτέ δεν ξέρεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή