ΚΟΣΜΟΣ

Στη σωστή αναλογία

ΜΙΛΑΝΟ. Ενα από τα «κλειδιά» για ένα πετυχημένο σόου είναι να πετυχαίνεις τη γεωμετρία. Οχι μόνο σε σχέση με τις σωστές αναλογίες ενός σακακιού ή ενός παντελονιού, αλλά επίσης την πιο δυσδιάκριτη χρήση των γεωμετρικών μοτίβων προκειμένου να ενισχυθεί ένα σύνολο.

Αν υπάρχει μια σχεδιάστρια που να ξέρει πώς να ταιριάξει τα καρό, τα τετράγωνα, τις ρίγες και τους κύκλους, αυτή είναι η Βίβιεν Γουέστγουντ. Εχει κάνει διατριβή στο ανακάτεμα των καρό και των μοτίβων που παράγει σε κάθε ανδρική συλλογή με αποκλειστικά εμπριμέ που ταιριάζουν με τις ενδυματολογικές ευαισθησίες. Και η ανοιξιάτικη κολεξιόν της για το 2011 δεν αποτελούσε εξαίρεση.

Ανάμεσα σε όλες τις χρυσές κάλτσες και μπλούζες από lurex, τα Τι-σερτ με τα μηνύματα και τα σχεδόν ανύπαρκτα μαγιό υπήρχαν τα κλασικά κοστούμια της κ. Γουέστγουντ. Αυτό το στυλ μπορεί να ήταν κραυγαλέο, αλλά δεν καπέλωσε ποτέ την άψογη ραφή και τις τέλειες αναλογίες.

Ο σχεδιαστής Μασατάκα Ματσουμούρα είπε πριν από το σόου του για τον Τζουλιάνο Φουτζιβάρα ότι η συλλογή ήταν μια σπουδή στο ανακάτεμα διαφορετικών ιδεών. Σε αυτήν την περίπτωση, η αντίθεση βρισκόταν ανάμεσα στο συναίσθημα και στην προστασία, χρησιμοποιώντας δυναμικά, γεωμετρικά σχήματα μέσα σε κάθε σχέδιο. Οπότε ένα μαύρο πουκάμισο μεταλλάχθηκε, σορτσάκια κόπηκαν ανορθόδοξα στο γόνατο και ένα αυστηρό κοστούμι έμεινε με εξώραφα.

Ηταν ένα καλοσχεδιασμένο κόνσεπτ που εξαπλώθηκε μέχρι τα αθλητικά παπούτσια της συλλογής. Αλλά όπως συμβαίνει με κάθε μοναδική ιδέα, η δύναμη χάνεται αν πηγαίνει πολύ μακριά και ο κ. Ματσουμούρα θα υπηρετούσε καλύτερα την κολεξιόν του αν είχε κρατήσει τις αποστάσεις του.