Τα ισπανικά Mango, η Κέιτ Μος και το σόου στο Παρίσι

Τα ισπανικά Mango, η Κέιτ Μος και το σόου στο Παρίσι

2' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ισπανική αλυσίδα ρούχων Mango έκανε μια δυναμική είσοδο στη διεθνή σκηνή της μόδας τον περασμένο μήνα όταν έστησε το πρώτο σόου της μόδας μακριά από τη γενέτειρά της. Η εταιρεία αποφάσισε ότι το Παρίσι, η πρωτεύουσα της μόδας παγκοσμίως και η δεύτερη μεγαλύτερη σε πωλήσεις της επωνυμίας, διεθνώς, ήταν το ιδανικό μέρος για να παρουσιάσει τη συλλογή για το φθινόπωρο του 2011-12.

Ψηλά στο Κέντρο Πομπιντού στο κεντρικό Παρίσι, 400 καλεσμένοι παρακολούθησαν ένα επιδέξια εκτελεσμένο σόου μόδας στη διάρκεια του οποίου, μοντέλα περπάτησαν σε μια πασαρέλα με καθρέφτες, φορώντας κλασικά κομμάτια της μόδας με μια αίσθηση από τη δεκαετία του ’70. Αλλά προτού πατήσει το πόδι του στην πασαρέλα το πρώτο μοντέλο, το κοινό παρακολούθησε μια ταινία μικρού μήκους σκηνοθετημένη από τον φωτογράφο μόδας, Τέρι Ρίτσαρντσον, με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Κέιτ Μος.

Η μίνι ταινία, με τίτλο «Η μεγάλη απόδραση», αποκαλύπτει την κ. Μος και τον κ. Ρίτσαρντσον, να φορούν και οι δύο μάσκες που απεικονίζουν το πρόσωπο του κ. Ρίτσαρντσον, κλέβοντας σακούλες με ρούχα Mango και να φεύγουν βιαστικά με ένα βαν. Οταν βρισκόταν μέσα στο μίνι φορτηγό, η κ. Μος έβγαλε τη μάσκα της και δοκίμασε μια σειρά από Mango ρούχα. Υστερα το φιλμ μεταλλάχτηκε σε λάιβ αναμετάδοση, παρουσιάζοντας τον κ. Ρίτσαρντσον και την κ. Μος να φτάνουν στην επίδειξη Mango και κάπως έτσι το κοινό επέστρεψε στην πραγματικότητα.

«Αυτή η επίδειξη μόδας είναι μια συνέχεια της εξάπλωσης της Mango επωνυμίας στον υπόλοιπο κόσμο», είπε ο Ενρικ Καζί, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Για να προσθέσει ότι η παρουσία της κ. Μος ήταν κομμάτι μιας συντονισμένης προσπάθειας προκειμένου να δοθεί παγκόσμια προσοχή στην επωνυμία.

Η κ. Μος απολαμβάνει επίσης την αποθέωση μπροστά στους προβολείς. Ολοκλήρωσε πρόσφατα την πρώτη της -και εξαιρετικά πετυχημένη- συλλογή σε συνεργασία με τη βρετανική αλυσίδα καταστημάτων Top Shop και συνεχίζει τη σειρά με τσάντες που σχεδιάζει για τη γαλλική εταιρεία πολυτελών ειδών Longchamp. Δύο φωτογραφικές ρετροσπεκτίβες της 20χρονης καριέρας στο μόντελινγκ, την ίδια στιγμή, φιλοξενούνται ταυτόχρονα στην Galerie de l’Instant και το Danziger Projects με ανέκδοτες φωτογραφίες. Και ύστερα ήταν και ο πολυαναμενόμενος γάμος της με τον Τζέιμι Χιν τον κιθαρίστα για την ροκ μπάντα The Κills.

Στο παρελθόν, το Mango έχει προσεγγίσει διασημότητες, όπως η Πενέλοπε Κρουζ και η Σκάρλετ Γιόχανσον για να αντιπροσωπεύσουν την επωνυμία και να συνδέσουν τη φίρμα με το πρόσωπό τους αλλά η εταιρεία δεν προσέλαβε την κ. Μος για τη φθινοπωρινή καμπάνια, διαλέγοντας τη νεαρή Βραζιλιάνα Ιζαμπέλι Φοντάνα.

Η σειρά της συλλογής είχε κλασικές γραμμές με ευκολοφόρετες αποχρώσεις όπως μαύρο, άσπρο, κόκκινο και μπλε. Υπάρχουν αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες-δερμάτινες ταξίντο ρίγες σε παντελόνια, ένα τσαλακωμένο εφέ σε ένα χρυσό κοστούμι, πούπουλα σε ένα λευκό, δαντελένιο τι – σερτ για να δώσουν στα ρούχα λίγη προσωπικότητα. Το μείγμα από πρακτικά ενδύματα και ρούχα για πάρτι δημιουργούν μια εύκολη σειρά για μια νεαρή γυναίκα που ακολουθεί τη μόδα εντός προϋπολογισμού, με τιμές γύρω στα 70 ευρώ για ένα κρεμ μπλέιζερ και 160 ευρώ για ένα μάξι βραδινό φόρεμα.

Η προσέγγιση της επωνυμίας μοιάζει να έχει αποτέλεσμα. Αυτόν τον χρόνο το Mango σκοπεύει να ανοίξει περισσότερα από 500 νέα σημεία πώλησης στον κόσμο. «Θα συνεχίσουμε να εξαπλωνόμαστε στον κόσμο», είπε ο κ. Κάσι. «Αλλά τώρα στρέφουμε το ενδιαφέρον μας στις ρωσικές και κινέζικες αγορές».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή