Το σύστημα εκπαίδευσης των πιλότων της, όπως και την οργάνωση του πληρώματος της νύχτας στις υπερατλαντικές πτήσεις, υποχρεώνεται να αναθεωρήσει η διοίκηση της Air France μετά τη δημοσίευση του πορίσματος για τα λάθη που οδήγησαν στην πτώση, στα ανοιχτά της Βραζιλίας, του Airbus 330, με 228 άτομα, τον Ιούνιο του 2009. Ο κυβερνήτης του αεροπλάνου, σύμφωνα με την ανάλυση της αρμόδιας γαλλικής υπηρεσίας, BEA, είχε πάει να ξεκουραστεί, αφήνοντας τα ηνία στους δύο συγκυβερνήτες. Ο ένας από τους δύο έκανε σειρά σφαλμάτων στον χειρισμό του αεροσκάφους, ενώ ο δεύτερος, αν και πιο έμπειρος, έχασε πολύτιμο χρόνο στην προσπάθειά του να ειδοποιήσει τον κυβερνήτη. Οταν ο τελευταίος επανήλθε στο πιλοτήριο ήταν ήδη πολύ αργά. Οι συνάδελφοί του δεν ήταν σε θέση να του δώσουν σωστές πληροφορίες και, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, δεν είχαν καν καταλάβει ότι το αεροσκάφος βρισκόταν εκτός ελέγχου και σε πτώση. Σύμφωνα με το πόρισμα της ΒΕΑ, το πλήρωμα δεν είχε παρακολουθήσει την απαιτούμενη ειδική εκπαίδευση.
Η πτώση του Airbus το 2009
47" χρόνος ανάγνωσης