ΚΟΣΜΟΣ

Στροφή σε χορτοφαγικά προϊόντα

Η στροφή των μεγάλων αλυσίδων ταχυφαγείων προς τα φυτικά υποκατάστατα του κρέατος οφείλεται κυρίως στη γενικευμένη ανησυχία για τις συνέπειες της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος στην υγεία (φωτ. SHUTTERSTOCK).

Ενα νέο, φυτικό μπέργκερ θα εντάξουν τα ταχυφαγεία ΜcDonald’s στον κατάλογό τους, σε πολλές χώρες του κόσμου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το McPlant (Μακ Φυτό) είναι ένα πεντανόστιμο έδεσμα, που θα εξελιχθεί σε «must» για τους χορτοφάγους. O πρόεδρος της εταιρείας, Ιαν Μπόρντεν, δεν απέκλεισε ότι το φυτικό μπιφτέκι θα ανοίξει τον δρόμο για την εισαγωγή άλλων νοστιμιών της ίδιας κατηγορίας. 

H McDonald’s δεν είναι η πρώτη αλυσίδα γρήγορου φαγητού που «κλείνει το μάτι» στους χορτοφάγους, αφού ανάλογα πιάτα προσφέρονται και από τα Burger King και τα Dunkin. Η ΜcDonald’s πέρυσι συμπεριέλαβε στο καναδέζικο μενού της ένα μπέργκερ της εταιρείας Beyond Meat, που ειδικεύεται στην παρασκευή υποκατάστατων του κρέατος. Η συνεργασία τους έφερε στην παγκόσμια αγορά το νέο φυτικό μπέργκερ. Γενικότερα, η στροφή των μεγάλων αλυσίδων ταχυφαγείων προς τα φυτικά υποκατάστατα του κρέατος οφείλεται κυρίως στη γενικευμένη ανησυχία για τις συνέπειες της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος στην υγεία, καθώς έχει κατηγορηθεί για πληθώρα παθήσεων, στο περιβάλλον και φυσικά την ευημερία των ζώων που καταλήγουν στο πιάτο μας. Εκτός από το McPlant η ΜcDonald’s ενημέρωσε τους επενδυτές της ότι θα στραφεί σε σειρά προϊόντων η ζήτηση των οποίων αυξήθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας. «Η ζήτηση για το οικείο, στους αβέβαιους καιρούς που ζούμε, έχει εξέχουσα σημασία» αναφέρει η ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι εδέσματα όπως το Big Mac, τα Quarter Pounder burgers, τα Chicken McNuggets και φυσικά οι τηγανητές πατάτες θα συμβάλλουν στην ενίσχυση των εταιρικών εισοδημάτων. Προκειμένου να ενισχυθούν αυτές οι πωλήσεις η εταιρεία θα βελτιώσει και άλλα στοιχεία προσφέροντας καλοψημένα ψωμάκια, πιο επιτυχές ψήσιμο στα μπιφτέκια της και αύξηση των πιάτων όπου θα πρωταγωνιστεί το κοτόπουλο. Ηδη κάποια εδέσματα, όπως οι πικάντικες κοτομπουκιές, που προσφέρονται από τον Σεπτέμβριο, βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων.

Εκτός από τις καινούργιες γεύσεις, η McDonald’s θα εισαγάγει και νέες, πιο ελκυστικές συσκευασίες για τα προϊόντα της, αλλά και τρόπους ώστε οι πελάτες της, εν μέσω πανδημίας, να απολαμβάνουν εύκολα και γρήγορα το γεύμα τους στο σπίτι μέσω της νέας εφαρμογής της.