ΚΟΣΜΟΣ

Σενάριο διαφήμισης Τραμπ από σχολιαστή του Fox News

senario-diafimisis-tramp-apo-scholiasti-toy-fox-news-561384709

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Πληθώρα τραγελαφικών περιστατικών στον Λευκό Οίκο του Ντόναλντ Τραμπ διηγείται στο βιβλίο του ο ανταποκριτής της εφημερίδας Wall Street Journal στον Λευκό Οίκο, Μάικ Μπέντερ, ο οποίος αποκαλύπτει ότι ο ακροδεξιός σχολιαστής του τηλεοπτικού δικτύου Fox News Σον Χάνιτι υπήρξε ο πραγματικός σεναριογράφος ιδιότυπης προεκλογικής διαφήμισης υπέρ του Τραμπ, το 2020.

Ο Μπέντερ προβαίνει επίσης σε «ξεκαρδιστικές αποκαλύψεις» για τον Μάικ Πενς, τον Ρούντι Τζιουλιάνι, τον Ρότζερ Στόουν, τον Τάκερ Κάρσλο, τον Τζάρεντ και την Ιβάνκα Κούσνερ-Τραμπ, μεταξύ άλλων», σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Punchbowl News, που διάβασε το βιβλίο πριν από την επίσημη κυκλοφορία του – σε δύο εβδομάδες.

Στην επίμαχη τηλεοπτική διαφήμιση του Χάνιτι, η οποία προβλήθηκε μόνο στην προσωπική εκπομπή του στο Fox News, ο Μπάιντεν παρομοιάζεται με «πλάσμα του βάλτου που επιζεί στον βούρκο τα τελευταία 47 έτη».

Ο Μπάιντεν, σύμφωνα με τη διαφήμιση, δεν έχει επιτύχει τίποτα στη ζωή του και προωθεί «ριζοσπαστικό, σοσιαλιστικό, πράσινο Νιου Ντιλ». Βοηθός της προεκλογικής εκστρατείας Τραμπ φέρεται να χαρακτήρισε τη διαφήμιση του Χάνιτι «την καλύτερη υπέρ του προέδρου».

Αλλα στελέχη της εκστρατείας, όμως, ειρωνεύθηκαν αλύπητα τον Χάνιτι εξαιτίας των λεκτικών υπερβολών και του μελοδραματικού ύφους του σποτ, ικανό να αποθαρρύνει ακόμη και πιστούς οπαδούς του Τραμπ.

Τον Οκτώβριο, ο στενός σύμβουλος του Τραμπ, Τζέισον Μίλερ, είχε αξιοποιήσει τα λόγια της διαφήμισης του Χάνιτι δίνοντας το έναυσμα για ad hominem επιθέσεις κατά του υποψηφίου των Δημοκρατικών, λέγοντας: «Η διαφορά μεταξύ ενός πλάσματος του βάλτου, όπως ο Τζο Μπάιντεν, και ενός επιχειρηματία, όπως ο πρόεδρος Τραμπ, βρίσκεται στο επίκεντρο της προεκλογικής μας εκστρατείας».

Τελικά όμως, όπως αποκαλύπτει ο Μπέντερ, η εκστρατεία Τραμπ θεώρησε τη διαφήμιση του Χάνιτι ιδιαίτερα άκομψη και βλαβερή, περιορίζοντας την προβολή της μόνο στην εκπομπή του δημιουργού της. «Παρότι πολύ κακή, η επένδυση 1,5 εκατ. δολαρίων για την παραγωγή της διαφήμισης είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα: χαροποίησε τον πρόεδρο Τραμπ, που την είδε στην εκπομπή του Χάνιτι», γράφει ο Μπέντερ στο βιβλίο του.

Ο Χάνιτι αρνείται επίμονα ότι υπήρξε ο παραγωγός της επίμαχης προεκλογικής διαφήμισης. Μιλώντας στον Μπέντερ, είπε ότι δεν συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία Τραμπ. Ο τέως πρόεδρος, από την πλευρά του, «δεν αρνήθηκε ότι ο Χάνιτι ήταν ο δημιουργός του σποτ».