Ένας πελάτης της Fastly προκάλεσε το παγκόσμιο μπλακ άουτ στο ίντερνετ

Ένας πελάτης της Fastly προκάλεσε το παγκόσμιο μπλακ άουτ στο ίντερνετ

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το μεγάλο διαδικτυακό «μπλακ άουτ» που επηρέασε χθες Τρίτη μία σειρά από διεθνή ενημερωτικά και κυβερνητικά sites, φαίνεται να προκλήθηκε από ένα σφάλμα λογισμικού, το οποίο προκλήθηκε όταν ένας πελάτης της Fastly άλλαξε τις ρυθμίσεις του, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία. 

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το BBC, το μπλακ άουτ οδήγησε σε ερωτήματα σχετικά με το κατά πόσο είναι ασφαλές να αναλαμβάνουν ορισμένες εταιρείες τη διαχείριση των εκτεταμένων διαδικτυακών υποδομών που υποστηρίζουν τον παγκόσμιο ιστό.

Η Fastly ζήτησε συγνώμη, αναφέροντας ότι θα έπρεπε να έχει λάβει υπόψη το ενδεχόμενο πρόκληση ενός τέτοιου προβλήματος.

Η διακοπή λειτουργίας των ιστοσελίδων, η οποία διήρκεσε για περίπου μια ώρα, επηρέασε δημοφιλείς ιστότοπους όπως την Amazon, το Reddit, τον Guardian και τους New York Times.

Ο μηχανικός και ανώτερο στέλεχος της Fastly, Νικ Ρόκγουελ , δήλωσε: «Αυτή η διακοπή ήταν εκτεταμένη και σοβαρή – και λυπόμαστε ειλικρινά για τις συνέπειες στους πελάτες και όλους όσους βασίζονται σε αυτούς».

Η εταιρεία, η οποία εισήχθη στο χρηματιστήριο το 2019, βοηθάει ιστότοπους να μετακινούν περιεχόμενο χρησιμοποιώντας λιγότερο «μποτιλιαρισμένες» οδούς και δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να φθάνουν ταχύτερα στους καταναλωτές.

Ωστόσο, όταν ένας πελάτης άλλαξε τις ρυθμίσεις του, προκλήθηκε σφάλμα σε μια επικαιροποίηση των ρυθμίσεων λογισμικού, με αποτέλεσμα το «το 85% του δικτύου μας να παρουσιάσει προβλήματα», ανέφερε ο ίδιος.

Οι μηχανικοί εντόπισαν την αιτία του προβλήματος περίπου 40 λεπτά αφότου διακόπηκε η λειτουργία των ιστοσελίδων, ανέφερε η Fastly.

«Μέσα σε 49 λεπτά, το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», πρόσθεσε η εταιρεία.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια επιχείρηση διόρθωσης σφαλμάτων στο δίκτυό της και δεσμεύτηκε σε έναν «απολογισμό των διαδικασιών και των πρακτικών που ακολουθήσαμε κατά τη διάρκεια αυτού του περιστατικού», ενώ δεσμεύτηκε να «εντοπίσει τον λόγο που δεν εντοπίστηκε το σφάλμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διασφάλισης της ποιότητας και των δοκιμών λογισμικού».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή