Netflix και Microsoft συνεργάζονται για μια πιο οικονομική υπηρεσία με διαφημίσεις

Netflix και Microsoft συνεργάζονται για μια πιο οικονομική υπηρεσία με διαφημίσεις

Τον προηγούμενο μήνα, ο συν-διευθύνων σύμβουλος Τεντ Σαράντος είπε ότι η εταιρεία Netflix Inc. βρισκόταν σε συζητήσεις με άλλες επιχειρήσεις για να βρει τρόπους να προσελκύσει κοινό περιορισμένης οικονομικής δυνατότητας

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Netflix συνεργάζεται με την Microsoft ώστε να προσφέρει ένα φθηνότερο πρόγραμμα συνδρομής στους πελάτες, το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. 

Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming σημειώνει ότι η υπηρεσία θα είναι μια «προσθήκη» στα ήδη υπάρχοντα σχέδιά της, τα οποία δεν έχουν διαφημίσεις. 
Τον Απρίλιο, οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση καθώς η πλατφόρμα αντιμετώπισε την πρώτη μεγάλη απώλεια συνδρομητών εδώ και πάνω από μια δεκαετία. 

Τον προηγούμενο μήνα, ο συν-διευθύνων σύμβουλος Τεντ Σαράντος είπε ότι η εταιρεία Netflix Inc. βρισκόταν σε συζητήσεις με άλλες επιχειρήσεις για να βρει τρόπους να προσελκύσει κοινό περιορισμένης οικονομικής δυνατότητας. 

Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα πόσο σχεδίαζε να χρεώσει τους συνδρομητές για την νέα υπηρεσία. 

Την Πέμπτη, το Netflix ανακοίνωσε ότι επέλεξε την Microsoft ως τον συνεργάτη λειτουργικού συστήματος για να παρουσιάσει ένα «πακέτο συνδρομής χαμηλότερου κόστους που υποστηρίζεται από διαφημίσεις». 

«Η Microsoft έχει την αποδεδειγμένη ικανότητα να στηρίζει όλες τις ανάγκες μας καθώς εργαζόμαστε μαζί για να δημιουργήσουμε μια προσφορά με διαφημίσεις», δήλωσε ο γενικός διευθυντής επιχειρήσεων Κρεγκ Πίτερς σε ανακοίνωσή του. «Κυρίως όμως, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία στους κλάδους της τεχνολογίας και των πωλήσεων, όπως επίσης και υψηλή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας». 

Ο πρόεδρος διαδικτυακών υπηρεσιών της Microsoft τόνισε ότι οι πελάτες σύντομα θα «έχουν περισσότερες επιλογές για πρόσβαση στο βραβευμένο περιεχόμενο του Netflix». «Όλες οι διαφημίσεις του Netflix θα είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα της Microsoft». 

Η κρίση και ο ανταγωνισμός

Το Netflix ποτέ δεν επιθυμούσε να προσθέσει διαφημίσεις. Το επιχειρηματικό μοντέλο στηριζόταν σε μηνιαίες συνδρομές. Ωστόσο, τα στελέχη της υπηρεσίας χρειάστηκε να καταρρίψουν τους δικούς τους κανόνες. 

Αυτή η απόφαση ήρθε όταν η εταιρεία άρχισε να χάνει συνδρομητές. Και η κρίση όσον αφορά το κόστος ζωής σήμαίνει ότι τα νοικοκυριά πλέον βλέπουν την συνδρομή τους στο Netflix ως μια πιθανή εξοικονόμηση, γεγονός που τρόμαξε τους επενδυτές. 

Πέραν όμως αυτού, το Netflix είχε τεράστιο ανταγωνισμό από την εμφάνιση streaming υπηρεσιών όπως οι Amazon Prime, HBO Max, Apple TV και Disney+. Οι επιλογές για ψυχαγωγία στο σπίτι, είναι πολλές. 

Οπότε, για να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, το Netflix δημιουργεί μια πιο οικονομική υπηρεσία η οποία θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2022. 

Το Spotify, η δημοφιλής streaming υπηρεσία μουσικής, είναι δωρεάν με διαφημίσεις. Εκτός αν ο χρήστης πληρώνει μηνιαία, premium συνδρομή όπου δεν υπάρχει κάποια διακοπή για διαφήμιση και τα τραγούδια παίζουν συνεχόμενα. 

 

Με πληροφορίες από το BBC 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή