Το Netflix σταμάτησε να χάνει συνδρομητές, μετά από αγώνα για να τους κρατήσει όταν εμφανίστηκαν ανταγωνιστικές υπηρεσίες streaming αλλά και λόγω της πίεσης πολλών νοικοκυριών από το αυξανόμενο κόστος ζωής.
Μετά από ένα τετράμηνο κατά τη διάρκεια του οποίου έχασε έναν σημαντικό αριθμό χρηστών, η δημοφιλής υπηρεσία streaming είπε ότι στη βάση συνδρομητών της προστέθηκαν 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά.
Σε αυτό συνέβαλαν σειρές σε παραγωγή της πλατφόρμας που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία το τελευταίο διάστημα όπως η πρόσφατη σεζόν του «Stranger Things» και το «Monster: The Jeffrey Dahmer Story».
«Μετά από το πρώτο μισό του 2022 που ήταν γεμάτο προκλήσεις, πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε στο δρόμο επιτάχυνσης της ανάπτυξης της πλατφόρμας», ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή που έστειλε στους επενδυτές την Τρίτη.
Η εταιρεία είπε ότι αναμένει να συνεχιστεί η προσθήκη συνδρομητών τους επόμενους μήνες. Πραγματοποιεί επίσης μια σειρά αλλαγών που αποσκοπούν στην αποκατάσταση των εσόδων, συμπεριλαμβανομένου ενός πιο οικονομικού πακέτου με διαφημίσεις που θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.
Άλλη μια επερχόμενη αλλαγή θα αφορά τους χρήστες που δεν είναι συνδρομητές της πλατφόρμας και παρακολουθούν περιεχόμενο μέσω ενός άλλου λογαριασμού. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να εμφανιστεί στις αρχές του 2023.
Με πληροφορίες από το BBC