ΗΠΑ: Στις ράγες τα πρώτα ιδιωτικά high speed τρένα για έσοδα 5 δισ. δολ.

ΗΠΑ: Στις ράγες τα πρώτα ιδιωτικά high speed τρένα για έσοδα 5 δισ. δολ.

Η μόνη άλλη γραμμή υψηλής ταχύτητας στις ΗΠΑ είναι η υπηρεσία Acela της Amtrak μεταξύ Βοστώνης και Ουάσινγκτον

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ηεταιρεία Brightline θα αρχίσει τα δρομολόγια μεταξύ Μαϊάμι και Ορλάντο, με ταχύτητες 200 χλμ./ώρα στο πρώτο μεγάλο τεστ για μια ιδιωτική υπηρεσία τρένων μεγάλης ταχύτητας.  

Πρόκειται για ένα στοίχημα ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων που βάζει ο ιδιοκτήτης της Brightline, η Fortress Investment Group, εκτιμώντας ότι τελικά 8 εκατομμύρια άνθρωποι ετησίως θα κάνουν το ταξίδι των 3,5 ωρών και των 378 χιλιομέτρων μεταξύ των μεγαλύτερων τουριστικών κέντρων της πολιτείας. Η διαδρομή θα είναι 30 λεπτά συντομότερη από τον μέσο χρόνο οδήγησης μεταξύ των δύο πόλεων.

Ωστόσο μέχρι να μπουν τα τρένα στις ράγες, η Brightline αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα. Λόγω της covid-19 η γραμμή Μαϊάμι-Δυτικό Παλμ Μπιτς έκλεισε για 17 μήνες. Μια συνεργασία του 2018 με τον όμιλο Virgin Group του Ρίτσαρντ Μπράνσον για την αλλαγή της επωνυμίας της Brightline ως Virgin Trains USA δεν απέδωσε. 

Εάν το εγχείρημα της Brightline πετύχει, θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερες γραμμές υψηλής ταχύτητας μεταξύ μεγάλων πόλεων που απέχουν μεταξύ τους 320 έως 480 χιλιόμετρα.

Η μόνη άλλη γραμμή υψηλής ταχύτητας στις ΗΠΑ είναι η υπηρεσία Acela της Amtrak μεταξύ Βοστώνης και Ουάσινγκτον, η οποία ξεκίνησε το 2000. Η Amtrak ανήκει όμως στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Με πληροφορίες από AP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT