Το νυχτερινό τρένο από το Βερολίνο στο Παρίσι σταματά

Το νυχτερινό τρένο από το Βερολίνο στο Παρίσι σταματά

1' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι ταξιδιώτες πηγαινοέρχονται στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βερολίνου, αλλά μία σιδηροτροχιά παραμένει αδειανή και έρημη μέχρι που τελικά φτάνει εκεί μια κουρασμένη ατμομηχανή, που μοιάζει να σέρνει βαγόνια της δεκαετίας του 1980. Πρόκειται για τον νυχτερινό συρμό με τις κλινάμαξες από το Παρίσι. Οι ελάχιστοι επιβάτες βγαίνουν εν ριπή οφθαλμού σέρνοντας τις βαριές αποσκευές τους. Η γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn πρόκειται να σταματήσει το δρομολόγιο του συγκεκριμένου συρμού από το Βερολίνο στο Παρίσι την ερχόμενη εβδομάδα, υποστηρίζοντας ότι είναι ζημιογόνο. Πρόκειται για μια γραμμή που άρχισε να λειτουργεί πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Παλιότερα, μάλιστα, έφτανε μέχρι τη Μόσχα. Ο μεγάλος ανταγωνισμός από τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους προσείλκυσε το επιβατικό κοινό και αυτού του τύπου τα τρένα παραμένουν άδεια, εξηγεί η εκπρόσωπος Τύπου των Γερμανικών Σιδηροδρόμων, Σουζάν Σουλτς.

Πτώση κατά 30%

Η ζήτηση έπεσε κατά 30% την τελευταία δεκαετία εξαιτίας της σημαντικής μείωσης του κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων. Ενα ταξίδι στο μέσο της εβδομάδας από το Βερολίνο στο Παρίσι με το νυχτερινό τρένο κοστίζει περί τα 70 ευρώ και διαρκεί δώδεκα ώρες. Μία πτήση δύο ωρών με μία αποσκευή κοστίζει 55 ευρώ.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι, εκτός από τη σύνδεση με τη γαλλική πρωτεύουσα, πρόκειται να σταματήσουν και τις γραμμές προς Αμστερνταμ, Πράγα, Βασιλεία και Κοπεγχάγη, όπως εξάλλου και τον σύνδεσμο από το Αμστερνταμ στη Βαρσοβία.

Οι εραστές αυτού του μεταφορικού μέσου φοβούνται ότι πρόκειται να καταργηθούν και άλλα δρομολόγια, γεγονός που θα σημάνει ένα πολύ κακό προηγούμενο για τα βραδινά τρένα ολόκληρης της Ευρώπης.

Πολλοί επιλέγουν το σιδηροδρομικό ταξίδι επειδή το θεωρούν περισσότερο ρομαντικό, άνετο, αλλά και πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Ωστόσο, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι απαντούν ότι έχασαν από το συγκεκριμένο δρομολόγιο πέρυσι περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή